w

InnerSloth wyjaśnia, dlaczego nowości do Among Us są dodawane tak wolno

InnerSloth wypuściło nowy “dev log”, z którego gracze mogą się dowiedzieć, dlaczego dodawanie nowości do Amonga zajmuje tak dużo czasu.


Among Us zdecydowanie nie jest typową grą sieciową, która otrzymuje aktualizacje na bieżąco. Nie oznacza to jednak, że wcale do tego nie dąży. Z nowego dev logu można wyczytać, dlaczego do tej pory tak nie było.

Wszystko przez to, jak bardzo zaskoczeni byli twórcy. Co ciekawe, zupełna zmiana ich organizacji i sposobu pracy wymagała aż 2 miesięcy. Przynajmniej według oficjalnych informacji. W tym momencie nad Amongiem pracują 4 osoby.

Co tak długo?

Chodzi tutaj przede wszystkim o proces tworzenia gry. Deweloperzy musieli się cofnąć do skończonego już w pewnym momencie projektu i go zupełnie odnowić. Jak piszą, oryginalnie InnerSloth było złożone z trzech przyjaciół, teraz zespół trochę się powiększył.

Ten czas, w którym kompletnie nic się nie działo, deweloperzy poświęcili na przeorganizowanie swoich działań, rozpoczęcie dodatkowego zatrudniania i uzgadnianie wszystkich rzeczy związanych z portami na inne platformy.

Czy teraz wszystko przyspieszy? 2021 dla Amonga ma być znacznie bardziej rozwojowy, oprócz mapy pojawią się też konta i wiele innych nowości. Nadal jednak nie wiadomo, kiedy i czego dokładnie się spodziewać. Jedyną odkrytą niespodzianką jest The Airship, którego należy się spodziewać w następnych tygodniach.