Naprawdę byłby to dobry dodatek.
Nadchodzące EA Play napawa graczy dużym optymizmem pod względem ewentualnych nowości. Jedną z tych, która często przewija się w propozycjach jest system oceniania.
Pisaliśmy niedawno o problemach, z jakimi borykają się gracze trafiający na niezbyt ogarniętych, czasem toksycznych sojuszników. Stąd propozycja społeczności, by gracze mogli nagradzać innych i tym samym zwiększać ich poziom „zaufania”.
Podobny system istnieje w Overwatch
Podobny system działa już w Overwatch. Tutaj mogłoby to być coś podobnego. Mając wysoki poziom pochwał, trafiałoby się na podobnych graczy. Mając niski poziom, lub katastrofalny toksyczne osoby grałyby z takimi samymi „toxicami”.
Na pewno byłoby to przydatne. Pytanie tylko, gdzie Respawn miałoby to wcisnąć, gdy obecnie w kolejce zapewne czeka 7198237981 propozycji graczy.