w

Opis aktualizacji 1.1.1 w Apex Legends. Buffy, nerfy i wiele zmian!

Do Apex Legends została wprowadzona nowa aktualizacja, która zmienia wiele aspektów gry.

Reklama

Na oficjalnej stronie pojawił się już opis całej aktualizacji. Zmieniono balans legend, broni i kilka innych, mniejszych i większych rzeczy. Pełny opis poniżej!

Opis aktualizacji 1.1.1 w Apex Legends

Hej!

Tutaj Leeeeeee-RSPN wraz z RespawnSean, Jayfresh_Respawn & Scriptacus. Chcemy wam opowiedzieć o balansie legend i broni.

BALANS LEGEND

Reklama

bal

Na początku sezonu 1. mówiliśmy o tym, że nasi kochani sążni chopcy (Pathfinder, Gibraltar i Caustic) byli miażdżeni ze względu na rozmiary ich hitboxów w porównaniu do innych legend. Najpierw chcieliśmy zmienić hitboxy, by lepiej pasowały do modeli. W przypadku Pathfindera ta zmiana zadziałała bardzo dobrze. (Uwaga: zupełnie odrębnie zajmujemy się badaniem i naprawą problemów z rejestracją trafień, które dotyczą wszystkich postaci). Jednak dane z gry oraz opinie graczy wykazały, że Gibraltar i Caustic zaliczyli tylko niewielką poprawę po zmianach hitboxów.

Uważamy, że poprawa hitboxów i umiejętności postaci nie wystarczy, by Gibraltar i Caustic dorównywali swoim mniejszym rywalom. Począwszy od aktualizacji 1.1.1, Gibraltar i Caustic otrzymają nowy element do umiejętności biernej – Kolos**, który redukuje odnoszone przez nich obrażenia o 10%**. Przez najbliższe tygodnie będziemy przyglądać się tej zmianie oraz temu, jak sobie radzą z dodatkową ochroną. W razie potrzeby będziemy wprowadzać kolejne zmiany. Ma to doprowadzić do sytuacji, w której wybór obu tych legend będzie opłacalny.

Wprowadzamy także kilka zmian do ich umiejętności, by zagwarantować, że będą one jeszcze ważniejszą częścią ich wyjątkowych stylów gry.

CAUSTIC:

Reklama
  • Dodano bierny atut Kolos: zmniejsza odnoszone obrażenia o 10%
  • Zwiększone obrażenia gazu co tyknięcie: 1 -> 4
  • Zwiększono zasięg rzucenia zdolności specjalnej: 28 metrów -> 33 metry

GIBRALTAR:

  • Dodano bierny atut Kolos: zmniejsza odnoszone obrażenia o 10%
  • Zwiększona wytrzymałość tarczy balistycznej: 50 – > 75

BALANS BRONI

bal2

Jeżeli chodzi o broń, wprowadziliśmy szereg zmian, które mają na celu usprawnienie walki na długie dystanse. Zmniejszamy redukcję obrażeń za trafienie w nogi z karabinów snajperskich, więc nie będziecie karani za niedokładne trafienia z dużej odległości. Biorąc pod uwagę fakt, że nasze karabiny snajperskie są półautomatyczne i zadają dość niskie obrażenia, oraz to, że wiele legend ma zdolności ułatwiające unikanie trafień, powalenie kogoś z odległości wymaga oddania kilku trudnych strzałów. Ze względu na tę trudność w używaniu karabinów snajperskich, zmniejszamy ich kołysanie i wzmacniamy DMR, by były skuteczniejszą bronią do walki na dystans.

Odchodząc od kategorii karabinów snajperskich, osłabiamy trochę Spitfire’a, ale nadal chcemy, by była to mocna broń, ponieważ występuje rzadziej. Wingman otrzymuje kilka zmniejszeń rozmiarów magazynka, aby nie dominował wszystkich walk przy pomocy standardowych wersji broni ze względu na swoje wysokie obrażenia przy każdym trafieniu. I na koniec – Havoc otrzymuje ulepszenie amunicji i ładowanego promienia, by był skuteczną energetyczną alternatywą dla karabinów R-301 i Flatline/Hemlok. Chodzi o to, by skuteczność Havoca była zależna od znajdowania amunicji, a w mniejszym stopniu od dodatków. R-301 i Flatline/Hemlok nie mają problemów z amunicją, ale bardziej polegają na dodatkach.

  • G7 SCOUT / TRIPLE TAKE / LONGBOW DMR
    • Redukcja obrażeń od trafienia w nogi: 25% – > 10%
    • Zmniejszono podstawowe kołysanie broni o około 33%.
    • Zmniejszono podstawową szybkość kołysania o około 25%.
  • LONGBOW DMR
    • Zwiększona szybkostrzelność: 1,2 – > 1,6
    • Zwiększono pojemność magazynka
      • Zwiększono pojemność podstawowego magazynka: 5 -> 6 naboi
      • Zwiększono zwykłe powiększenie magazynka: 6 -> 8 naboi
      • Zwiększono rzadkie powiększenie magazynka: 8 -> 10 naboi
      • Zwiększono epickie powiększenie magazynka: 10 -> 12 naboi
  • HAVOC
    • Zwiększono rozmiar podstawowego magazynka: 25 -> 32 naboje
    • Ładowany promień
      • Niższy koszt strzału: 5 – > 4
      • Zwiększone obrażenia na bliskim dystansie: 55 -> 60
      • Zwiększone obrażenia na większym dystansie: 45 -> 50
      • Zwiększono zasięg redukcji obrażeń na bliskim dystansie: 35 m -> 75 m
      • Zwiększono zasięg redukcji obrażeń na większym dystansie: 75 m -> 125 m
  • Wingman
    • Zmniejszono pojemność magazynka
      • Zmniejszono pojemność podstawowego magazynka: 6 – > 4 naboje
      • Zmniejszono zwykłe powiększenie magazynka: 8 -> 6 naboi
      • Zmniejszono rzadkie powiększenie magazynka: 9 -> 8 naboi
      • Zmniejszono epickie powiększenie magazynka: 12 -> 10 naboi
  • Spitfire
    • Zmniejszono podstawowe obrażenia: 20 -> 18
    • Zmniejszono rozmiar powiększeń magazynka
      • Zmniejszono zwykłe powiększenie magazynka: 45 -> 40 naboi
      • Zmniejszono rzadkie powiększenie magazynka: 55 -> 45 naboi
      • Zmniejszono epickie powiększenie magazynka: 60 -> 55 naboi

MODYFIKACJE DODATKÓW DO ZŁOTYCH BRONI:

  • Złoty Havoc
    • Teraz posiada dźwignię naciągu
    • Teraz posiada celownik 1x-2x regulowany holo
  • Złoty R-301
    • Teraz posiada celownik 1x-2x regulowany holo
  • Złoty Wingman
    • Teraz posiada cyfrowy wykrywacz zagrożeń

bal3

PREMIA DO PD PRZEPUSTKI BOJOWEJ:

Ze względu na wzmocnienia sążnych chopaków, uruchamiamy premię do PD przepustki bojowej. Od godz. 19.00 16 kwietnia do 19.00 18 kwietnia (orientacyjnie) za pierwszą grę w najlepszej 5 (grę, w której twój oddział zajmie 5. lub wyższe miejsce) otrzymasz pełny dodatkowy poziom przepustki bojowej (29 500 PD), aż do osiągnięcia 110. poziomu. Premię można otrzymać raz dziennie.

W trakcie sezonu pojawią się też inne okazje do zdobycia dodatkowych PD przepustki bojowej, więc bądźcie czujni!

DODATKOWE ZMIANY

bal4

  • SZYBKOŚĆ STATKU TRANSPORTOWEGO
    • Zwiększono szybkość statku o około 50%.
      • Po przyjrzeniu się zachowaniu graczy uznaliśmy, że statek poruszał się trochę za wolno, więc przyspieszamy go, by gracze chcący skakać później nie musieli czekać tak długo.
  • POPRAWKI BŁĘDÓW
    • Naprawiono błąd interfejsu, który sprawiał, że przy premiach wyświetlały się złe wartości procentowe.
Reklama
DołączObserwuj
Więcej z Apex Legends