w

Respawn potwierdza. Słabsza celność przy ślizgu to błąd!

Wczoraj gracze masowo zgłaszali zmianę mechaniki strzelania podczas ślizgu.


Respawn poinformowało o liście znanych błędów, które zostały wprowadzone wraz z najnowszą aktualizacją. Wczoraj społeczność bardzo mocno wyrażała swoje niezadowolenie zmianę mechaniki strzelania podczas wykonywania ślizgu.

Dzisiaj wiemy, że był to błąd.

Słaba celność podczas ślizgu była błędem

Nie wiadomo jeszcze, kiedy błędy zostaną naprawione, natomiast patch z poprawkami zapewne zawita na serwery w następnych dniach. Respawn opublikowało całą listę w języku angielskim:

Znane błędy (ENG)

  • Havoc and Devotion base ammo reduced.
    • This was an unintentional change that will be reverted.
  • Skydiving from a Jump Tower “nerf”.
  • Mirage clones sometimes appearing behind the player and die prematurely.
  • Ability to switch from localized voice overs to English.
    • Players will be able to switch language back to English in Season 2.
  • Deathbox loot ordering.
    • Working on a fix for the next client patch.
  • Can’t ping with the “Ninja” controller preset in inventory or deathboxes.
  • Legend models not showing up in banners at the end of match screen.
  • Changing game configs.
  • Octane jump pad sound issue.
  • Script errors.
  • Issues with controller / key bindings.
  • Accuracy while sliding and ADS.
  • Server slow down / datacenter mismatching /general network performance.
  • Changing game configs.
    • The intent of the change was to remove the ability to modify the game to get a competitive advantage. We hear the feedback that some commands are now gone for players that used them to make their game more stable or performant. We’ll follow up more on this next week.
  • Caustic
    • Gas damaging players through walls.
    • Being able to drop endless gas traps.
  • Texture not showing when looking down 2X site.
  • Mystery inventory slot.
    • You all will have to wait to see what we have planned for that.
  • Players appearing invisible during a match.
  • Grappling as Pathfinder with no weapon out no longer draws a weapon after grappling.