TikTok staje się miejscem, gdzie lądują nie tylko „zabawne” krótkie filmiki z tańczeniem w roli głównej.
Cheaterzy znaleźli nowy sposób na reklamowanie swoich usług. Na Youtube mało kto zwraca już uwagę na kolejne filmiki w stylu „BEST CHEATS” z jakimiś linkami otwierającymi 25 nowych zakładek w przeglądarce.
Dlatego przerzucono się z platformy Google na TikToka. Wiadomo, że filmiki osiągają tam ogromne wyświetlenia w zasadzie bez większego powodu. Efekt?
Cheaterzy Call of Duty na TikToku
Na TikToku powstała cała masa kont, które reklamują swoje nielegalne oprogramowanie. Niektóre filmy oglądane są przez kilka tysięcy osób, inne przebijają barierę 500 tysięcy. Wygląda to naprawdę dziwnie, ale najwyraźniej działa.
Filmy same w sobie są reklamą. Opis sugeruje, by pisać do takiej osoby w sprawie jej „krzesła gamingowego”. Krzesłem są oczywiście cheaty. Filmy nie są jakieś ciekawe, po prostu prezentują działanie cheatów.
Nie wiadomo, ilu klientów uzyskali tak cheaterzy, ale można się spodziewać, że nie są to małe liczby, skoro materiał z 28 listopada ma ponad 270 tysięcy wyświetleń.