CS:GO ma bardzo mocno ustalone zasady rozgrywki. A co byłoby, gdyby zostały one całkowicie zmienione?
Mechanika odradzania sojuszników jest obecna z wielu grach sieciowych. W Overwatchu realizowane jest to za sprawą umiejętności postaci, w Fortnite za pomocą specjalnych pojazdów. W CS:GO oczywiście nie ma takiej możliwości i raczej nie będzie.
Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, by zobaczyć, jak mogłoby to wyglądać. Stworzenie systemu odradzania nie jest jakieś skomplikowane i gdyby była mowa o innym deweloperze, niż Valve, to można by było podejrzewać, że zostałoby to zaimplementowane do jakiegoś specjalnego trybu gry.
Odradzanie w CS:GO
Valve nie ma w zwyczaju przewracania swoich gier do góry nogami, nawet specjalnymi trybami, więc niestety pozostanie to tylko jako koncept. Działający, ale nadal koncept. Za jego stworzenie odpowiedzialny jest gracz o nicku „DeFuJ”.
Całkiem spoko do różnych trybów, natomiast Valve raczej tego nigdzie nie wykorzysta i to mimo tego, że projekt stał się bardzo popularny już nie tylko na Reddicie, ale również chociażby na TikToku.