w ,

Fall Guys wyśmiewa streamera Twitch. Oficjalny profil gry nabija się ze słabych umiejętności

Oficjalny profil Fall Guys ewidentnie nabija się z TimaTheTatmana, który… nie jest zbyt dobrym graczem.


Fall Guys aktywnie udziela się w mediach społecznościowych i bardzo często właśnie tym zjednuje sobie społeczność graczy. Sama produkcja stała się bardzo popularna na Twitchu i w serwisie YouTube, dlatego wielu znanych osób w branży streamingowej zaczęło w nią grać. Jedną z nich jest TimTheTatman, który ciągle próbuje zdobyć koronę i jak dotychczas mu się to nie udało. Jego starania są tak silne, że inni twórcy treści oraz nawet oficjalny profil Fall Guys się z niego nabijają.

Jak wyglądają “śmieszki” z YouTubera?

Wydaje się, że wszystko zaczęło się od momentu, w którym FaZe Clan poprosił swoich obserwujących w mediach społecznościowych, aby ci oznaczyli kogoś, kto nigdy nie zdobędzie korony. Nieoczekiwanie zrobił to nawet oficjalny profill Fall Guys oznaczająca Tima.

Fall Guys nie zatrzymał się na tym poście i później pytał YouTubera ile posiada koron oraz “dlaczego zabrał wszystkie L-ki”.

W pewnym momencie chyba deweloperzy zdali sobie sprawę ze swojej brutalności postanowili przekazać Timowi dobre wieści. Po sklasyfikowaniu wszystkich graczy podobno okazało się, iż ten nie jest najgorszym graczem w Fall Guys, a w rzeczywistości jest przedostatni. Zaraz za nim znajduje się konto jednego z programistów, które jest używane do testowania AFK.

Do “zabawy” dołączył się także NICKMERCS:

W jednym z ostatnich postów Fall Guys złożyło Timowi hojną ofertę. Zaproponowali mu, że mogą mu dać koronę za darmo (gdyż według liczb sam raczej nie będzie w stanie jej zdobyć), a on będzie mógł udawać, że ją wygrał. Zamiast tego YouTuebr zażądał własną postać w grze:

Później Fall Guys złożyło Timowi kolejną ofertę. Tym razem deweloperzy nagraliby materiał, na którym wygrywają, a YouTuberowi pozostałoby udawać, iż to on wygrywa.

Trzeba przyznać, że social media manager Fall Guys wie co robi i idzie mu to naprawdę świetnie. W niecały miesiąc profil zyskał blisko 800 tysięcy obserwujących.