Epic dzisiaj publikując zdjęcie ze sklepu postanowiło zażartować. Graczom najwyraźniej takie żarty się nie spodobały.
Według wielu osób, Epic jest obecnie cieniem samego siebie. Fortnite w 2018 roku wydawało się lepszą i ciekawszą grą, niżeli w 2020 roku, w którym teoretycznie powinno być znacznie lepiej – nowe przedmioty kosmetyczne, nowe miejscówki, przemyślane bronie etc.
Tymczasem pod każdym wpisem Epic Games na Twitterze pojawiają się te same komentarze w postaci „dead game”.
Epic odpowiada
Dzisiaj studio postanowiło sobie zażartować. Publikując grafikę ze sklepem dodano tekst „undead game”. Po raz pierwszy deweloperzy w jakikolwiek sposób odnieśli się do setek tysięcy komentarzy „dead game”.
Zgodnie z tym, czego można się było spodziewać, wywołało to ogromne poruszenie w społeczności. Dla porównanie inne informacje ze sklepami:
400-700 komentarzy, od 300 do 800 „podań dalej” i około 10-15 tysięcy polubień. Wpis z nieumarłą grą ma 4 tysiące komentarzy, 2.6 tysięcy podań dalej i 50 tysięcy polubień.
Komentarze są jednak dość krytyczne. Te najpopularniejsze mówią o stagnacji Fortnite, braku dużych zmian i wypadnięciu Epic z rytmu, jaki utrzymywano w latach 2018-2019. Czy faktycznie tak jest? Patrząc na wykresy popularności Fortnite oczywiście straciło, ale nadal jest w ścisłej czołówce, razem z League of Legends, Among Us i Call of Duty.