Bardzo ciekawy koncept trybu wyszedł od profesjonalnych graczy.
TSM Myth zaproponował, by kompletnie usunąć pierwszą część meczu, w której gracze zbierają materiały i szukają kolejnych przeciwników po całej mapie. Według niego najlepszym etapem meczu jest jego środkowa część, kiedy wszyscy mają już surowce i w miarę dobre bronie. Myth chciałby zobaczyć specjalny tryb, którego zasady przypominają bardziej TDM, niż Battle Royale
Zone War w Fortnite
Pomysł dzieli zawodników na dwie, lub więcej grup, które zamiast skakać z samolotu, zwyczajnie się odradzają w wyznaczonych wcześniej miejscach.
Ogólne zasady:
- Zbudowane struktury znikają po 2-4 sekundach po postawieniu
- Dostępnych maksymalnie 250-300 materiałów
- Żadnego zbierania materiałów, odnawiają się w ekwipunku automatycznie
- Obie drużyny odradzają się przeciwnych stronach niebieskiego okręgu
- Strefa porusza się w czasie trwania meczu
- Team Death Match, kto zlikwiduje określoną ilość przeciwników wygrywa