w

ARAMy po aktualizacji stały się zbyt jednostronne? Gracze LoLa twierdzą, że jest to negatywna zmiana

Aktualizacja ARAM-ów w LoLu sprawiła, że większość meczów jest bardzo jednostronna.


Trudno jednoznacznie stwierdzić, czy ostatnie odświeżenie trybu na Howling Abyss jest pozytywne czy nie. Codziennie pojawiają się nowe opinie, które zwracają uwagę na inne aspekty tej aktualizacji.

Jeden z graczy postanowił poruszyć temat tego, że gry zaczęły być jednostronne, co sprawia, że jedna z drużyn ma praktycznie zerową szansę na comeback. Taki stan rzeczy nie podoba się wielu osobom.

Wady aktualizacji ARAMów

Temat trybu na Howling Abyss jest ostatnio naprawdę gorący. Sporo mówi się o wpływie aktualizacji na stan rozgrywki. Gracze dyskutują o tym, jakie postacie są teraz silne, jak podobają im się zmiany wież czy zarośli, a sporo osób doszukuje się błędów i możliwości zepsucia nowych portali (zobacz: Fiddlesticks może blokować bramy na ARAMie, co gracze bardzo wokalnie i jednogłośnie podsumowali).

Wielu fanom ARAM-ów nie podoba się to, że aktualizacja mocno wpłynęła na rozgrywkę i sprawiła, że gry stały się dość jednostronne. Powoduje to, że często przegrywająca drużyna nie ma żadnej szansy na odbicie się i już w kilkanaście minut wiadomo, kto wygra konkretną grę. Ci, którzy lubili zażartą rywalizację, nie są z tego powodu zadowoleni.

ARAM-y wydają się być bardziej jednostronne niż zwykle. Czy tylko ja mam wrażenie, że teraz, po dodaniu bram Hextech, każdy mecz na ARAM-ie wydaje się niesamowicie jednostronny? 

Gram głownie na Howling Abyss i większość gier, w których ostatnio byłem, kończyła się tym, że jedna z drużyn miała wszystkie wieże, a druga była miażdżona przez cały mecz. 

W komentarzach do powyższego wpisu przeczytać można, że wielu fanów Howling Abyss mocno odczuło ostatnie zmiany i o ile są osoby, którym nowa dynamika się podoba, tak sporo fanów ubolewa nad aktualnym stanem trybu.

ARAM-y to jedyny tryb, który lubię od czasu usunięcia Dominiona. Od aktualizacji czuję się absolutnie beznadziejny w tej grze. 

Tak, też zauważyłem, że jest dużo mniej comebacków przez ostatnie zmiany. To wina dłuższych death timerów i padających wież.

Bramy Hextech plus zwiększone death timery zniszczyły dla mnie zabawę na ARAM-ach. W sumie to uważam, że nie było powodu, by zmieniać cokolwiek, naprawdę podobał mi się ten tryb w stanie takim, jakim był wcześniej.  

Tego typu komentarzy jest znacznie więcej. Wielu oddanych fanów Howling Abyss lubiło poprzedni stan trybu. Aktualizacja przyciągnęła nowych graczy, którzy wcześniej omijali ten typ rozgrywki, ale sprawiła również, że część osób mocno zniechęciła się do grania ARAM-ów.

DołączObserwuj
Więcej z League of Legends