w

Błąd w League of Legends sprawia, że ​​Braum jest bezbronny wobec wzmocnienia Elder Dragona

Błąd w League of Legends sprawia, że Braum jest zupełnie bezbronny wobec Elder Dragona, przez którego może zginąć w ułamku sekundy, mając pełne HP.


Braum nie ma łatwego życia. Pojawił się kolejny błąd, który sprawia, że bohater może zginąć w ułamku sekundy, mimo że miał pełne zdrowie. Okazuje się, że postać z Freljordu jest kompletnie bezbronna wobec Elder Dragona.

Elder Dragon vs Braum

Aktualny buff Elder Dragona jest uznawany za jedno z najsilniejszych wzmocnień w grze. Nie dzieje się tak bez powodu. Starszy Smok przewidziany jest dla późniejszego etapu gry, gdzie drużyny muszą sporo zaryzykować, aby wygrać. Stąd walka o niego często nie jest prosta (podobnie w przypadku Barona Nashora).

O ile oczywistym jest stwierdzenie, że drużyna, która straciła Elder Dragona, jest w gorszym położeniu, to warto wspomnieć, że wzmocnienie wspomnianego smoka może być jeszcze większym zagrożeniem dla jednej z postaci – Brauma. Jeden błąd może sprawić, że bohater z pełnym hp umrze w ułamku sekundy.

ZOBACZ – Riot dalej rozdaje bany za napisanie „ez” podczas gry w LoLa. Dlaczego?

Jeden z użytkowników Reddita podzielił się z graczami fragmentem gry, podczas której widać wspomniany błąd. Niebieska drużyna posiadała buff Elder Dragona. Braum z czerwonego teamu próbował ochronić Teemo, który miał niewiele zdrowia (dodatkowo chwilę przed najważniejszym momentem dostał jednym z pocisków Jhina).

Wszystko skończyło się tak, że obaj bohaterowie umarli bardzo szybko. O ile nie dziwi śmierć Teemo, który miał niewiele zdrowia, to natychmiastowy zgon Brauma budzi wątpliwości.

View post on imgur.com

Aby lepiej zrozumieć zaistniałą sytuację, należy przyjrzeć się buffowi, jaki daje Elder Dragon. W grze przeczytać możemy, że bohaterowie posiadający mniej niż 20% zdrowia zostają “strawieni” przez Smoczy Ogień, czyli otrzymują obrażenie w wysokości 100% ich maksymalnego zdrowia.

ZOBACZ – Świąteczne Cosplaye z LoLa na koniec 2019 roku

Czytając to, zapewne niektórzy już wiedzą, do czego nawiązuje wspomniany bug. Jakiś czas temu pojawił się inny błąd, który również był niesamowicie krzywdzący dla graczy Brauma. Chodzi oczywiście o super umiejętność Urgota – Strach ponad Śmierć, który w dużym skrócie polega na zabijaniu bohaterów mających poniżej 25% punktów zdrowia.

Braum, chroniąc taką postać, zostawał przyciągnięty przez Urgota i natychmiast zabijany, niezależnie od tego, ile hp miał w danym momencie.

Początkowo sytuacja z Urgotem nie do końca była uznawana za błąd, jednak Riot ugiął się pod napływem skarg graczy. O ile support często poświęca się za członka swojej drużyny, to zdaniem wielu nie powinno się to dziać w taki sposób.

Na temat całej sytuacji wypowiedział się jeden z Rioterów – Rovient:

To jest naprawdę trudny temat. Część mnie uważa, że jest to naprawdę niesprawiedliwe dla Brauma, ponieważ zasadniczo poświęca się, aby uratować członka drużyny. Ale z drugiej strony poświęcenie mogłoby być krokiem do zwycięstwa, gdyby chronił swojego ADC wystarczająco długo, by ten mógł zabić przeciwników. Nie mówię o tym klipie, ale ogólnie. Trudno znaleźć właściwą odpowiedź w tej sprawie.

Po krótkiej dyskusji w komentarzach ten sam Rioter dodał:

Otrzymałem odpowiedź na to: Braum nie powinien przechwytywać wykonywanego ataku.

Tak więc rozwiązaniem byłoby: Braum stawia tarczę -> efekt podmuchu przechodzi przez nią i zabija oryginalny cel.

ZOBACZ – Riot ujawnia, że PBE nie służy do balansowania nowych postaci, a gracze żalą się, że są za mocne

Nie wiadomo, jak ostatecznie twórcy podejdą do wspomnianego problemu. Wciąż trwają o tym dyskusje i widać, że Rioterzy zainteresowali się tematem. Pozostaje czekać na dalsze informacje.