w

Dlaczego twórcy League of Legends wolą znerfić bohatera zamiast cofnąć jego buffy?

Jeden z Rioterów postanowił wyjaśnić, jak podejmowane są decyzje o tym, w jaki sposób bohater ma zostać osłabiony.


Gracze zawiedzeni ostatnimi działaniami twórców League of Legends zaczęli ich przyciskać, aby częściej wycofywali się z buffów, które po wprowadzeniu sprawiły, że champion stał się zdecydowanie za silny. Riot przeważnie osłabia inny aspekt bohatera, co zaś nie podoba się tym, którzy byli przyzwyczajeni do postaci sprzed jakichkolwiek zmian.

Słowa pracownika wyjaśniają działania zespołu

Kontekst niektórych z ostatnich buffów lub nerfów postanowiła skomentować jedna z osób odpowiedzialnych za balans rozgrywki w League of Legends.

Kiedy przesadzimy ze wzmacnianiem bohatera w danym patchu, to pierwszym, o czym myślimy, jest częściowe cofnięcie zmian (jak w przypadku Cait i Hecarima).

Kiedy decydujemy się osłabić coś innego, robimy to dlatego, że uważamy, że wzmocnienia są warte zatrzymania i chcemy ukierunkować moc championa w ich stronę.

Na ten moment wiadomo już, co będzie zawierała aktualizacja 10.17. Zgodnie ze słowami jednego z twórców w spisie można znaleźć częściowo cofnięte wzmocnienia postaci (dla porównania spis patcha 10.16 znajduje się tutaj).

ZOBACZ – Gracze DOTA 2 pozazdrościli League of Legends i wprowadzili postacie z LoLa do DOTY

Twórcy postanowili również wyjaśnić kontekst innych zmian, które zaś dotyczą Lux i Sony dominującej w ostatnim czasie dolną aleję.

Odnosząc się do patcha 10.17, myśleliśmy, że Sona i Lux są OP tylko w przypadku grania razem (i faktycznie są naprawdę bardzo silne).

Zagłębiając się w dane, doszukaliśmy się tego, że obie postacie stały się OP jako wybory indywidualne z buildami idealnie wpasowującymi się w aktualną metę, więc zdecydowaliśmy się osłabić obie bohaterki, zamiast odnosić się do ich interakcji.

DołączObserwuj
Więcej z League of Legends