w

Gracze LoLa mogą narzekać na 200 lat doświadczenia, ale DOTA robi to w jeszcze gorszym wydaniu

Gracze LoLa od zawsze śmieją się z kompetencji Riotu i niektórych decyzji, jakie podejmuje studio. Ostatnio popularne stało się porównanie DOTY i LoLa.


Wszyscy gracze na pewno doskonale wiedzą, czym jest CC. Crowd Control to kontrola tłumu, czyli – krótko mówiąc – unieruchamianie lub wpływanie na poruszanie się innych postaci. LoL od lat miał z tym problem i dalej wiele osób uważa, że Riot powinien zająć się kwestią zbyt wielu CC.

Gracze DOTY spoglądają na te dyskusje i sami się śmieją, wskazując, jak to wygląda w ich przypadku. Bezpośrednie porównanie pokazuje, dlaczego jest to w pewien sposób zabawne.

Maksymalne, najdłuższe CC w LoLu i w Docie

Jeden z graczy stworzył porównanie pokazujące najdłuższe możliwe CC od jednej postaci LoLa i zestawił to z Dotą. Najlepiej w League of Legends sprawdza się Morgana:

Wynik przy jednej postaci i trzech przedmiotach to blisko 11 sekund. Można by było pomyśleć, że jest to niesamowicie długo. Cóż, w tym momencie wkracza DOTA i jej “nieco” dłuższy “łańcuch CC”:

Taka tam delikatna minuta. Jakby się uprzeć, to w obu grach da się doprowadzić do sytuacji, w której ktoś jest permanentnie poddany efektom CC. Ale nie o to tutaj chodzi. To proste porównanie, bez maksymalnej ilości przedmiotów i możliwości. 11 sekund vs minuta to już powód do lekkich drwin, co użytkownicy Reddita chętnie uskuteczniają.