w

Jedna ze zdolności Jarvana z League of Legends jest nieprawidłowo opisana. Co powinno zostać poprawione?

Skill Jarvana, który w rzeczywistości jest znacznie słabszy, niż wynikałoby to z jego opisu.


Każdy bohater z League of Legends ma dostęp do pięciu zdolności. Przed rozgrywką warto zapoznać się z nimi za pośrednictwem opisu umiejętności, który zamieszczony jest na pasku. Można tam znaleźć szczegółowe informacje dotyczące obrażeń, czasu trwania czy odnowienia.

W przeszłości miały jednak miejsce sytuacje, w których okazywało się, że liczby zawarte w opisie niekoniecznie zgadzają się z obrażeniami faktycznie zadawanymi przez bohatera. Taka sama sytuacja ma miejsce u Jarvana, którego jedna ze zdolności przelicza przyznawaną mu tarczę w zupełnie inny sposób, niż jest to napisane w opisie. Co dokładnie jest problemem?

Opis W Jarvana

Niektórzy gracze postrzegają bohatera tak, jakby posiadał jedynie 3 zdolności aktywowane. Jego W przez wielu jest oceniane jako bezużyteczne. Istotną przyczyną takiego stanu rzeczy może być to, że zdolność w rzeczywistości jest znacznie słabsza, niż wynika to z opisu.

Bohater, znajdując się w samym środku kompletnej wrogiej drużyny, powinien otrzymywać tarczę o wielkości 5×172. Okazuje się, że wartość tarczy obliczana jest w inny sposób – 140 + (1,2% bonusowego zdrowia x ilość trafionych przeciwników). Gracze proszą twórców, aby opis lub używana przez zdolność funkcja została poprawiona, ponieważ aktualny stan rzeczy myli świeżych graczy Jarvana.

Użytkownik TheeSpork postanowił nieco dokładniej zbadać sytuację i zauważył, że problem pojawił się już w 8 sezonie, kiedy bonusowa wartość tarczy została odseparowana od bazowej. Niemniej jednak gracze uważają, że około 150 bonusowej tarczy to zdecydowanie za mało za stanie w samym środku wrogiego zespołu w późniejszych fazach gry.

Fani omawianego championa liczą na to, że otrzyma on stosowne wzmocnienie umiejętności. Mimo że bohater jest wystarczająco silny z aktualnym zestawem umiejętności, to radzi sobie stosunkowo kiepsko. Poprawienie W, aby działało tak, jak jest to napisane w opisie, z pewnością pozwoliłoby mu zbliżyć się do 50% współczynnika zwycięstw.

Reklama
DołączObserwuj
Więcej z League of Legends