w

Nowa aktualizacja Teamfight Tactics – nowa przepustka, małe legendy i postacie

Śródrotacyjna aktualizacja Teamfight Tactics.


Nowy patch, w którym do gry zostanie dodanych czternaście nowych bohaterów, ale również kilku odejdzie. Oprócz tego zostaną wprowadzone dwie nowe cechy i kilka Małych Legend.

Aktualizacja TFT

Galaktykę Teamfight Tactics musi opuścić kilku bohaterów, wytypowany przez Riot zostali:

  • Mieszkańcy Pustki
    • Kha’Zix
    • Cho’Gath
    • Vel’Koz
  • Walkirie
    • Kai’Sa
    • Kayle
    • Miss Fortune
  • Sona
  • Kassadin
  • Lux

Na ich miejsce wejdzie natomiast kilka innych postaci:

Vayne

  • 3. kategoria
  • Cyborg, snajper
  • Godzina Sądu: Vayne skupia się przez 10 sekund, po czym od razu wykonuje akrobację, oddalając się od swojego celu. Od tego momentu zawsze wykonuje akrobację co trzeci atak. Podczas akrobacji Vayne jest niewidzialna, a pierwszy atak wykonany po akrobacji zadaje 180/200/240% jej obrażeń od ataku.
  • Dzięki Vayne można zgromadzić 6 cyborgów bez konieczności zdawania się na łut szczęścia, który pozwoliłby zdobyć Ekko. Jest potężnym prowadzącym 3. kategorii i zwykle nie potrzebuje przedmiotu z obroną, ponieważ jej zaklęcie usuwa agresję. Powinna sprawdzić się w tej roli, szczególnie gdy aktywne są obie jej cechy, cyborg i snajper!

Zed

  • 2. kategoria
  • Buntownik, infiltrator
  • Pogarda dla Słabych (biernie): co trzeci atak Zed zadaje 20/40/80 pkt. dodatkowych obrażeń magicznych i wykrada celowi 20/40/80% jego bieżących obrażeń od ataku.
  • Zed daje też pewne wyjątkowe możliwości buntownikom. Jako infiltrator może odskoczyć od zgrupowania buntowników i umożliwić im rozproszenie się, Ponadto jest świetnym pogromcą prowadzących, który potrafi wykraść im pieczołowicie kumulowane obrażenia od ataku! Idealnie potrafi radzić sobie z tymi natrętnymi snajperami.

Riven

  • 4. kategoria
  • Chronomistrz, mistrz miecza
  • Cięcie Energii: Riven doskakuje i osłania się tarczą, absorbując 300/450/900 pkt. obrażeń, a następnie wykonuje cięcia przed siebie, zadając 100/150/450 pkt. obrażeń magicznych. Co trzecie użycie umiejętności Riven wyskakuje w powietrze i wysyła falę energii, która zadaje 400/600/1800 pkt. obrażeń magicznych.
  • Mistrzowie miecza byli do siebie dość podobni i potrzebowali podobnych przedmiotów (z szansą na trafienie krytyczne i prędkością ataku), ale to właśnie się zmienia. Riven uwielbia przedmioty z mocą umiejętności, które dają jej większą tarczę i pomagają zadawać potężne obrażenia (jeśli uda się jej po raz trzeci rzucić zaklęcie). Ponadto robi dobry użytek z Echo Ludena i może wzmocnić zestawy chronomistrzów z Twisted Fate’em i czarodziejami.

Nowe cechy i reszta nowych bohaterów

Maszyny Wojny – 2/4/6

  • Cecha: Maszyny Wojny po 10-krotnym zadaniu lub odniesieniu obrażeń aktywują efekt premii zależny od ich aktualnego poziomu zdrowia. Jeśli mają ponad połowę zdrowia, zadają 75/150/225 pkt. obrażeń magicznych najbliższemu wrogowi. Jeśli mają mniej niż połowę zdrowia, zamiast atakować, odzyskują 75/150/225 pkt. zdrowia.
  • Bohaterowie:
    • Illaoi: osiłek 1. kategorii
    • Nocturne: infiltrator 2. kategorii
    • Kog’Maw: laserowiec 2. kategorii
    • Cassiopeia: mistyk 3. kategorii
    • Viktor: czarodziej 4. kategorii
    • Urgot: protektor 5. kategorii
  • Jak to działa:
    • Maszyny Wojny to silni bohaterowie, którzy zaczynają się leczyć, jeśli ktoś spuści im manto. Ta dodatkowa odporność wraz z możliwością zadawania dodatkowych obrażeń pozwala im w zależności od sytuacji rozdysponować dodatkowe cięgi lub zająć się samoleczeniem. Przy progach ustawionych na 2/4/6 jednostek cecha jest elastyczna i można ją dopasować do wielu różnych kompozycji. Niektóre Maszyny Wojny mają też swoje unikalne możliwości: Kog’Maw i Viktor zadają obrażenia procenta zdrowia, Cassiopeia niszczy tarcze, a Urgot może unicestwić DOSŁOWNIE WSZYSTKO!
  • Oto początkowa kompozycja Maszyn Wojny do wypróbowania: Urgot, Cassiopeia, Lulu, Xin Zhao, Kog’Maw, Illaoi, Ezreal, Blitzcrank. To daje 4 Maszyny Wojny, 2 protektorów, 2 Astralnych, 2 laserowców, 2 chronomistrzów, 2 osiłków i 2 mistyków.
  • Jak to działa: Illaoi, Blitzcrank i Xin Zhao stoją dumnie w pierwszej linii, a Urgot przeżuwa przeciwników z wrogiej drużyny jednego po drugim — w ten sposób można rozprawić się z niemal wszystkim, czym przeciwnik spróbuje was poczęstować.

Astronauci – 3

  • Cecha: redukuje koszty many astronautów o 30 punktów.
  • Bohaterowie:
    • Nautilus: obrońca 2. kategorii
    • Bard: mistyk 3. kategorii
    • Gnar: osiłek 4. kategorii
    • Teemo: snajper 4. kategorii
  • Astronauci są dużo lepiej… przystosowani (w końcu to astronauci) i każdy z nich działa nieco inaczej na polu walki. Nautilus ogłusza pierwszą linię wroga, Gnar wraca z rotacji startowej ze swoim potężnym rzutem, a Teemo rozmieszcza na planszy potężne grzy… eee, satelity, które mogą zadać całą masę (!) magicznych obrażeń. Zapewne najbardziej „przystosowany” z całego zestawu jest Bard. Mimo że stosunkowo słaby w bezpośredniej walce, to jednak ma wyjątkową i potężną zdolność, dzięki której może tworzyć, zgadliście, meepy! Można je sprzedawać po 1 PD za każdego, co pozwala awansować odrobinę szybciej niż przeciwnicy!
  • Oto kompozycja astronautów do wypróbowania: Nautilus, Wukong, Gnar, Teemo, Caitlyn, Ashe, Jhin i Karma. Na poziomie dziewiątym można też dodać Lulu (jeśli zajdziecie tak wysoko). 4 snajperów, 3 astronautów, 2 obrońców, 2 chronomistrzów i 2 Mroczne Gwiazdy — plus mistyk i Astralny na poziomie dziewiątym.
  • Jak to działa: duża użyteczność i kontrola tłumu tej drużyny zwiążą drużynę wroga, gdy wasi snajperzy będą ją dziesiątkować. Uważajcie na grzyby!

Wzór – 1

  • Cecha: podstawowe ataki waszej drużyny są zamieniane na obrażenia magiczne.
  • Bohater:
    • Janna: Czarodziejka Gwiazd 5. kategorii
  • Janna przybywa, aby wesprzeć inne Czarodziejki Gwiazd jako nowa bohaterka legendarna, władając potężnym zaklęciem, które podrzuca wrogów i zwiększa prędkość ataku sojuszników. Korzystając z wyjątkowej cechy Janny, możecie zmienić swoją drużynę tak, aby zadawała głównie obrażenia magiczne, co może się przydać, jeśli akurat zmagacie się z obrońcami. Oczywiście trzeba wówczas uważać na mistyków i ich odporność na magię udzielającą się całej ich drużynie. Tak, czy inaczej, Janna może wprowadzić przetasowanie w waszym rozstawieniu samą swoją obecnością na planszy.

Nowa przepustka – Galaxies II

Rozpocznie się w aktualizacji 10.12, czyli 10 Czerwca. Podstawową wersję otrzymamy za darmo, ulepszona za to będzie kosztować 1295 RP.

Jeżeli korzystamy z darmowej i postanowimy zakupić ulepszoną, wszystkie nagrody, które pominęliśmy, zostaną dodane do naszego konta.

Co nowego?

Arena Dreadnova

Arena Oddysey

Nowe efekty laserów (eliminacji)

Dwie odświeżone Małe Legendy

Trzy całkowicie nowe Małe Legendy

Bellswayer:

Bellswayer:

Nixie: