w

Riot poprawił jeden z poważniejszych błędów, który w ostatnim czasie dotknął LoLa

Turrety z League of Legends zostały naprawione. Pisze o tym jeden z Rioterów.


League of Legends w ostatnim czasie ma spore problemy. Kiedy większość graczy pisze o niedziałających misjach i zepsutym progresie w przepustce Star Guardian, rozgrywka dotknięta jest poważnymi błędami, o których również było w sieci stosunkowo głośno. Mowa między innymi o bugu, który dotknął towery na Summoner’s Rift. Co dokładnie się stało?

Bug towerów z LoLa

Vandiril – gracz i twórca kontentu, który znany jest z tego, że publikuje filmiki dotyczące błędów napotykanych w League of Legends, wrzucił krótki klip, który pokazywał, że turrety nie zwiększały swoich obrażeń w prawidłowy sposób (Jedna z kluczowych rzeczy w LoLu jest zbugowana od dobrego tygodnia, a Riot nic z tym nie robi).

Wieże w League of Legends zadają większe obrażenia bohaterowi z każdym kolejnym trafieniem aż do maksymalnych 120% bonusowego damage’u.

Damage zadawany przez turrety zwiększa się o 40% z każdym trafieniem bohatera do maksymalnie 120% dodatkowych obrażeń. Efekt resetuje się po trzech sekundach od ostatniego ciosu, który trafił bohatera, jednak nie resetuje się podczas zmiany celu.

Nietrudno domyślić się, że zbyt niskie obrażenia turretów mogą znacząco wpłynąć na rozgrywkę. Mimo że błąd został już wyeliminowany, zdążył pojawić się na profesjonalnej scenie.

Bug, który sprawiał, że obrażenia turretów były za małe, został poprawiony i wprowadzony na serwery turniejowe z patchami 12.14 i 12.15 oraz na serwery live.

Nawet jeśli błąd mógł zmienić przebieg profesjonalnych rozgrywek, co sugerowali komentujący go użytkownicy, jest niewielkie prawdopodobieństwo, że spotkania, które już się odbyły, zostaną ponownie rozegrane.

Dołącz
Obserwuj
Więcej z League of Legends