Planowane zmiany w patchu 10.14 Teamfight Tactics.
Witajcie, Kosmiczni Czarodzieje!
Wprowadzamy patch 10.14, a w nim dość poważne zmiany. Oto najważniejsze z nich: przenosimy znaczną część mocy Czarodziejek Gwiazd z ich cechy na same bohaterki. Urgot otrzymuje „niewielką” przeróbkę, a kule z Pomocą Neeko będą teraz zawierać także złoto. Przy okazji chcemy zwrócić uwagę na to, że TFT obchodziło w zeszłym tygodniu swoje pierwsze urodziny! By to uczcić, rozdajemy specjalne, urodzinowe emotki Pingu każdemu, kto zagra w TFT podczas tego patcha.
No to do dzieła!
Patch w skrócie
Zmiany systemowe
Kule Neeko
Zdobycie Pomocy Neeko z niebieskiej lub złotej kuli, szczególnie we wczesnej fazie gry, często szkodzi ekonomii gracza. Dodajemy więc złoto do tych kul, w których można zdobyć Neeko.
- Niebieska kula: Neeko ⇒ Neeko + 2 monety
- Złota kula: Neeko + 3 monety ⇒ Neeko + 5 monet
Remisy
Ostateczne miejsce zajęte w grze zostanie określone w momencie zakończenia wszystkich walk, a nie natychmiast po otrzymaniu śmiertelnych obrażeń. Teraz śmiertelne obrażenia obniżą poziom zdrowia gracza do wartości ujemnej. Gracze, którzy zostaną wyeliminowani w tej samej rundzie, ukończą grę w następującej kolejności:
- Najmniejsza wartość ujemna zdrowia.
- Jeżeli wartość ujemna zdrowia jest równa – najwyższy poziom zdrowia w rundzie przed wyeliminowaniem.
- W mało prawdopodobnej sytuacji, gdzie obie te wartości będą identyczne (!), miejsca zajęte przez tych graczy zostaną określone losowo.
Galaktyki
- Nowa galaktyka: Karłowata planeta – pierwszy i ostatni rząd każdej planszy jest niedostępny.
- Usunięta galaktyka: Mniejsze Małe Legendy.
Cechy
Czarodziejki Gwiazd
Cecha Czarodziejek Gwiazd daje im zbyt dużo mocy, więc przenosimy ją do bohaterek. Powinno to sprawić, że będą one sprawdzać się w innych składach, jednocześnie zachowując siłę odpowiedniej kompozycji Czarodziejek Gwiazd.
- Rozdzielanie many przez Czarodziejki Gwiazd: 25/40/55 pkt. ⇒ 15/25/45 pkt.
- Początkowa mana / całkowita mana Poppy: 60/100 pkt. ⇒ 50/90 pkt.
- Początkowa mana / całkowita mana Zoe: 70/100 pkt. ⇒ 40/80 pkt.
- Początkowa mana / całkowita mana Neeko: 75/150 pkt. ⇒ 25/100 pkt.
- Początkowa mana / całkowita mana Syndry: 0/60 pkt. ⇒ 0/40 pkt.
- Początkowa mana / całkowita mana Soraki: 50/125 pkt. ⇒ 50/120 pkt.
- Początkowa mana / całkowita mana Janny: 50/130 pkt. ⇒ 30/100 pkt.
Inne cechy
- Leczenie Astralnych: 15/40/99% ⇒ 20/45/150%
- Dodatkowe zdrowie i obrażenia od ataku cyborgów: 350 i 40 pkt. / 600 i 75 pkt. ⇒ 300 i 35 pkt. / 550 i 70 pkt.
- Moc zaklęć czarodziejów: 20/45/75 pkt. ⇒ 20/40/70 pkt.
Wyważenie bohaterów
Bohaterowie 1. kategorii
- Zdrowie Jarvana: 650 pkt. ⇒ 700 pkt.
- Obrażenia od ataku Jarvana: 50 pkt. ⇒ 55 pkt.
- Początkowa mana / całkowita mana Jarvana: 50/100 pkt. ⇒ 40/80 pkt.
- Premia do prędkości ataku Ponadczasowego Sztandaru Jarvana: 0,65/0,75/0,85 jedn. ⇒ 0,75/0,85/0,95 jedn.
- Prędkość ataku Xayah: 0,8 jedn. ⇒ 0,9 jedn.
Bohaterowie 2. kategorii
- Zdrowie Mordekaisera: 650 pkt. ⇒ 700 pkt.
- Obrażenia Niezniszczalnego Mordekaisera: 50/75/125 pkt. ⇒ 75/100/200 pkt.
- Zdrowie Rakana: 600 pkt. ⇒ 700 pkt.
- Całkowita mana Yasuo: 90 pkt. ⇒ 80 pkt.
Bohaterowie 3. kategorii
- Zdrowie Ashe: 600 pkt. ⇒ 650 pkt.
- Prędkość ataku Ashe: 0,8 jedn. ⇒ 0,85 jedn.
- Obrażenia Zaczarowanej Kryształowej Strzały Ashe: 200/275/550 pkt. ⇒ 200/300/600 pkt.
- Czas działania ogłuszenia Zaczarowanej Kryształowej Strzały Ashe: 2/2/2 sek. ⇒ 2/3/4 sek.
- Obrażenia od ataku Ezreala: 60 pkt. ⇒ 50 pkt.
- Początkowa mana Ezreala: 50 pkt. ⇒ 30 pkt.
- Wytrzymałość tarczy Inspiracji Karmy: 250/400/800 pkt. ⇒ 300/450/900 pkt.
- Premia do prędkości ataku Karmy: 50/75/125% ⇒ 70/90/150%
- Zdrowie Neeko: 800 pkt. ⇒ 850 pkt.
- Pancerz Neeko: 45 pkt. ⇒ 50 pkt.
- Całkowita mana Shaco: 80 pkt. ⇒ 70 pkt.
- Obrażenia Wyzwolonej Mocy Syndry: 100/125/200 pkt. za każdą kulę ⇒ 100/140/220 pkt. za każdą kulę
- Zdrowie Vayne: 550 pkt. ⇒ 500 pkt.
- Obrażenia od ataku Vayne: 60 pkt. ⇒ 50 pkt.
- Obrażenia Ataku i Pobicia Vi: 400/600/1200 pkt. ⇒ 350/550/1100 pkt.
Bohaterowie 4. kategorii
- Obrażenia Mącenia Wody Fizza: 450/600/5000 pkt. ⇒ 400/550/4000 pkt.
- Zdrowie Irelii: 800 pkt. ⇒ 900 pkt.
- Obrażenia od ataku Irelii: 70 pkt. ⇒ 85 pkt.
- Pancerz Irelii: 35 pkt. ⇒ 50 pkt.
- Odporność na magię Irelii: 20 pkt. ⇒ 40 pkt.
- Obrażenia Fali Ostrzy Irelii: 175/250/500% ⇒ 225/250/500%
- Obrażenia od ataku Jhina: 80 pkt. ⇒ 85 pkt.
- Prędkość ataku Jhina: 0,85/0,9/1,1 jedn. ⇒ 0,9/0,95/1,2 jedn.
- Obrażenia 4. strzału Jhina: 244/344/4444% ⇒ 350/500/4444%
- Prędkość ataku Jinx: 0,75 jedn. ⇒ 0,7 jedn.
- Wytrzymałość tarczy Cięcia Energii Riven: 225/375/1000 pkt. ⇒ 200/350/1000 pkt.
- Obrażenia drugiej części Promienia Śmierci Viktora: 250/400/1500 pkt. ⇒ 200/325/1500 pkt.
Bohaterowie 5. kategorii
- Wyssanie many Mobilizacji Floty Aureliona Sola: 15/25/50 pkt. ⇒ 10/15/50 pkt.
- Obrażenia Mobilizacji Floty Aureliona Sola: 110/150/1000 pkt. ⇒ 90/150/1000 pkt.
- Dodatkowa prędkość ataku Janny: 100/150/500% ⇒ 80/125/500%
Urgot
Urgot otrzymuje dużo zmian, więc… daliśmy mu własną sekcję. Jeżeli chodzi o wyważanie, Urgot jest jednym ze słabszych bohaterów 5. kategorii. Mimo to granie przeciwko niemu jest irytujące, a gracz, który go posiada, nie ma żadnej zachęty do awansowania go na wyższe poziomy.
- Pancerz: 30 pkt. ⇒ 40 pkt.
- Odporność na magię: 20 pkt. ⇒ 40 pkt.
- Zasięg ataku: 660 jedn. ⇒ 420 jedn.
- Początkowa mana / całkowita mana: 40/90 pkt. ⇒ 50/100 pkt.
- Celowanie Strachem ponad Śmierć: najdalszy cel w zasięgu ataku ⇒ najdalszy cel
- Strach ponad Śmierć teraz zawsze trafia w pierwszego wroga, którego uderzy, zamiast zawsze trafiać w wybrany cel.
- Obrażeń można teraz uniknąć (jednostka z Aniołem Stróżem zostanie wskrzeszona).
- Zmniejszenie kosztu many przy każdym użyciu: 10/20/90 pkt. ⇒ 20/30/100 pkt.
- Czas przyciągnięcia wroga skaluje się z poziomem gwiazdek.
- Czas przyciągania: 1,5 sek. ⇒ 3/2/1 sek.
Przedmioty
- Pogromca Olbrzymów zadaje teraz (czyste) obrażenia, które pasują do typu zadawanych obrażeń (fizycznych lub magicznych).
- Osłabienie odporności na magię przez Jonową Iskrę: 50% ⇒ 40%
Naprawione błędy
- Spowolnienie, które nakłada Ekko, wyświetla teraz wartości procentowe zamiast dziesiętnych w opisie.
- Bohaterowie przyciągnięci Przejściem Czasowym Thresha nie mogą być wykorzystywani do zwiększania poziomu gwiazdek innych jednostek.
- Dodatkowe obrażenia zadawane przez ataki Vayne podczas Godziny Sądu mogą teraz prawidłowo aktywować efekt mistrzów miecza.
- Jednostki polimorfowane przez Lulu nie będą już skakać wokół, gdy są ogłuszone.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że Shaco czasami nie otrzymywał ładunków Mrocznej Gwiazdy, gdy pozostawał w ukryciu w momencie śmierci sojusznika.
- Aurelion Sol nie może używać swojej umiejętności, gdy jest przyciągany przez Urgota.
Mobilny kącik
- Przyciski sklepu i kupowania PD mają teraz animacje podczas przybliżania i oddalania!