w

Teamfight Tactics: Patch 10.15 – Opis zmian

Szczegóły zmiany w patchu 10.15 Teamfight Tactics.


Witajcie, Badacze Galaktyk.

W świecie, w którym najpotężniejsi bohaterowie znaleźli się pod wpływem Mrocznej Gwiazdy, nawet z najmniejszego patcha wyłoni się wybraniec. Obfitujące w łupy Galaktyki oferują bogactwo bohaterom z poprzednich patchów… To miejsce, gdzie gracze ustalają metę, a siły dobra stają do walki. Właśnie o to uniwersum warto jest walczyć. OTO patch 10.15.

(Jeżeli nie przeczytaliście powyższego tekstu głosem ze zwiastunów filmowych, zróbcie to jeszcze raz).

No to do dzieła!

Patch w skrócie

Zmiany systemowe

Galaktyki

  • Nowa galaktyka: Plądroplaneta. Wszyscy bohaterowie mogą upuścić w chwili śmierci 1 szt. złota, a zwłaszcza ci, którzy polegną pierwsi.
  • Neekowersum zostało usunięte z gry.
  • Galaktyczna zbrojownia została zmieniona. Wszyscy gracze otrzymują teraz te same 3 składniki przedmiotów zamiast 2 ukończonych przedmiotów.

Cechy

  • Leczenie Astralnych: 20/45/150% zadawanych obrażeń ⇒ 15/45/150% zadawanych obrażeń

Wyważenie bohaterów

Bohaterowie 1. kategorii

  • Czas działania oślepienia Granatu Dymnego Gravesa: 2/3/5 sek. ⇒ 3/4/6 sek.
  • Premia do prędkości ataku Ponadczasowego Sztandaru Jarvana: 75/85/95% ⇒ 50/60/75%

Bohaterowie 2. kategorii

  • Zdrowie Dariusa: 750 pkt. ⇒ 800 pkt.
  • Całkowita mana Dariusa: 60 pkt. ⇒ 50 pkt.
  • Całkowita mana Luciana: 0/35 pkt. ⇒ 0/30 pkt.
  • Obrażenia Bezwzględnego Pościgu Luciana: 150/200/375 pkt. ⇒ 175/250/550 pkt.
  • Zdrowie Rakana: 700 pkt. ⇒ 650 pkt.

Bohaterowie 3. kategorii

  • Początkowa mana Ashe: 50 pkt. ⇒ 40 pkt.
  • Pancerz Mastera Yi: 30 pkt. ⇒ 50 pkt.
  • Odporność na magię Mastera Yi: 20 pkt. ⇒ 35 pkt.
  • Początkowa mana / całkowita mana Neeko: 25/100 pkt. ⇒ 35/110 pkt.
  • Obrażenia od ataku Vayne: 50 pkt. ⇒ 55 pkt.

Bohaterowie 4. kategorii

  • Obrażenia 4. strzału Jhina: 350/500/4444% ⇒ 344/444/4444%
  • Prędkość ataku Jinx przy 1. udziale w zabójstwie: 50/70/100% ⇒ 50/75/125%
  • Leczenie Życzenia Soraki: 375/550/20000 pkt. ⇒ 325/500/20000 pkt.
  • Całkowita mana Viktora: 70 pkt. ⇒ 60 pkt.

Bohaterowie 5. kategorii

  • Początkowa mana / całkowita mana Janny: 30/100 pkt. ⇒ 20/100 pkt.
  • Zdrowie Xeratha: 750 pkt. ⇒ 700 pkt.
  • Początkowa mana Xeratha: 30 pkt. ⇒ 20 pkt.

Naprawione błędy

  • Obrażenia Niewymownej Grozy Nocturne’a teraz prawidłowo wchodzą w interakcje z Żywym Srebrem (bohater nie przestraszy celu, ale zada obrażenia).
  • Historia gier powinna z powrotem pokazywać przedmioty wszystkich graczy, a nie tylko tego na 1. miejscu. Jeżeli trafiacie do najlepszej 8, zasługujecie na prawidłowo funkcjonującą historię gier.
  • Przywróciliśmy opóźnienie na końcu rundy, żebyście mieli więcej czasu na zebranie przedmiotów.
  • Teraz wyliczenia w dogrywce powinny dokonywać się prawidłowo, jeśli czas gry zostanie wydłużony.