w

Teamfight Tactics: Patch 10.18 – Opis zmian

Szczegóły zmiany w patchu 10.18 Teamfight Tactics.


Z tej strony kontrola lotów. Witajcie w domu.

Nadszedł czas na ostatniego patcha Galaktyk i z tej okazji mamy dla was ogromną, nową galaktykę, która pomoże uczcić naszą wspólną podróż przez przestrzeń kosmiczną. Postawimy co najmniej 12 groszy na to, że spodoba wam się mechanika Wielkiego Wybuchu, łącząca w sobie Superzagęszczoną galaktykę, Sektor wymiany i Skarbiec, bo do tanga trzeba… trojga? Poza tym dyskutowaliśmy, na co komu dziś Karłowata planeta, i ostatecznie postanowiliśmy ją usunąć. Ten patch odeśle parostatkiem w piękny rejs także sezon rankingowy i przepustkę Galaktyk, więc korzystajcie z nich, póki możecie, bo na razie nie zostawimy w grze tego Titanica. A skoro powoli wkraczamy do świata Losów, pewnie zastanawiacie się, co my tutaj robimy i ile nawiązań do klasycznych polskich kawałków jesteśmy w stanie wcisnąć do jednego wprowadzenia opisu patcha? Cóż, na pewno nie mniej niż zero.

To już jest koniec wstępu, do dzieła!

Zmiany systemowe

Galaktyki

  • Wielki Wybuch – gracze otrzymują jedno darmowe losowanie w każdej rundzie, Siłę Natury na początku 3. etapu i kule z łupami z każdego stwora i potwora.
  • Karłowata planeta została usunięta z rotacji.
  • Zwiększyliśmy szansę na wylosowanie Wielkiego Wybuchu, by upewnić się, że będziecie mogli go poznać. Oto szanse na trafienie Galaktyk:
  • 20% – Wielki Wybuch
  • 10% – Zwykłe gry
  • 10% – Skarbiec
  • 10% – Sektor wymiany
  • 10% – Superzagęszczona
  • 10% – Galaktyczna zbrojownia
  • 10% – Plądroplaneta
  • 10% – Złomowisko
  • 10% – Przysmak manata

Bohaterowie

  • Odporność na magię Mordekaisera: 35 pkt. ⇒ 40 pkt.
  • Obrażenia od ataku Ezreala: 50 pkt. ⇒ 55 pkt.
  • Obrażenia Trującego Wybuchu Cassiopeii: 700/1500/3500 pkt. ⇒ 750/1600/4000 pkt.

Naprawione błędy

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że piloci mecha wyskakiwali wcześniej, jeśli mech posiadał Anioła Stróża i został zabity przez Urgota.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że kilka Mieczy-Pistoletów Hextech nie generowało wystarczających tarcz.