w

Teamfight Tactics: Patch 10.20 – Opis zmian

Szczegóły zmiany w patchu 10.20 Teamfight Tactics.


Witajcie, fani Choncca i cała reszto.

Teamfight Tactics: Losy trwają już jeden patch i, ogólnie rzecz biorąc, jesteśmy zadowoleni z początkowego stanu tej rotacji. W kwestii wyważenia można rzec, że tematem tego patcha są raczej wzmocnienia niż osłabienia. Wielu słabiej radzących sobie bohaterów 1. i 2. kategorii otrzyma w tym patchu wzmocnienia. Z kolei interakcje zaklęć Xin Zhao i Jinx zostają wygładzone, by poprawnie działały z przedmiotami. Miejcie też oko na szczęściarzy. O ile do tej pory ta cecha okazała się być bardziej psikusem niż cukierkiem pod względem stosunku ryzyka do zysku, o tyle od teraz powinniście znajdować więcej bohaterów, Szpatułek i przedmiotów w kulach szczęściarzy.

Być może najbardziej odczuwalną zmianą będzie zmniejszenie liczby bohaterów 4. kategorii na poziomie 8. Częściowo z uwagi na mechanikę wybrańców i zmiany dotyczące odświeżania bohaterów, zdobycie tych trzygwiazdkowych należących do 4. kategorii jest zbyt łatwe, zwłaszcza patrząc na ich potęgę. Jednakże nadal chcemy, aby ci bohaterowie wywierali znaczący wpływ na grę po osiągnięciu trzech gwiazdek, więc zamiast ich osłabiać, sprawiamy, że trudniej będzie zdobyć ich trzygwiazdkowe wersje. W tym celu zmniejszamy częstotliwość, z jaką pojawiają się w sklepie na poziomie 8.

Dodajemy również więcej opcji do systemu podsumowania walki. Obok zadanych obrażeń będziecie teraz mogli sprawdzić wartość tarcz i leczenia po każdej rundzie. Janna i Yuumi dały łapkę w górę.

No to do dzieła!

Patch w skrócie

Zmiany systemowe i interfejsu

Podsumowanie walki

  • Panel z podsumowaniem walki ma nowe funkcje! Od teraz będzie pokazywał całkowite zablokowane obrażenia, tarcze i leczenie twojej drużyny.

Długość rundy

  • Usunięto dodatkowe 5 sekund z początku każdej rundy planowania, które dotychczas dodawano na początku każdej rotacji.

Sklep z bohaterami

Ze względu na mechanikę wybrańców zbyt często widujemy potężnych 3-gwiazdkowych bohaterów 4. kategorii. Zmniejszamy częstotliwość, z jaką pojawiają się na poziomie 8., by upewnić się, że ich rzadkość będzie odpowiednia do poziomu mocy.

  • Szansa na pojawienie się bohatera na poziomie 8.: 14/20/35/25/6% ⇒ 14/25/35/20/6%

Cechy

Ogólne wyważenie

  • Kultyści (3) Tyran Galio – obrażenia od ataku: 150 pkt. ⇒ 125 pkt.
  • Kultyści (3) Tyran Galio – zdrowie: 1800 pkt. ⇒ 1600 pkt.
  • Dodatkowa moc zaklęć przyznawana drużynie bohaterów zmierzchu: 20/20/50 pkt. ⇒ 20/20/40 pkt.
  • Dodatkowa moc zaklęć bohaterów zmierzchu: 0/50/75 pkt. ⇒ 0/50/70 pkt.
  • Wytrzymałość tarczy kuratorów: 175/250/325 pkt. ⇒ 175/250/400 pkt.
  • Wykorzystywana moc zaklęć magów: 70/110/180% ⇒ 80/110/180%
  • Zwiększenie prędkości ataku przez duchy: 35/90% ⇒ 35/80%

Szczęściarz

Zwiększono przybliżoną wartość złota szczęściarzy (3) na wszystkich poziomach. Usunięto nagrody w postaci samego złota wypadającego po większej liczbie przegranych. Szpatułki mogą pojawić się po serii 5 lub więcej przegranych.

  • 0 przegranych: 2 szt. złota ⇒ 3 szt. złota
  • 1 przegrana: 4,5 szt. złota ⇒ 6,5 szt. złota
  • 2 przegrane: 8 szt. złota ⇒ 11,5 szt. złota
  • 3 przegrane: 13 szt. złota ⇒ 17 szt. złota
  • 4 przegrane: 18,5 szt. złota ⇒ 24 szt. złota
  • 5 przegranych: 23,5 szt. złota ⇒ 31 szt. złota
  • 6 przegranych: 29 szt. złota ⇒ 38 szt. złota
  • 7 przegranych: 35 szt. złota ⇒ 45 szt. złota
  • 8 przegranych: 41,5 szt. złota ⇒ 55 szt. złota
  • 9 przegranych: 55 szt. złota ⇒ 70 szt. złota

Zwiększyliśmy też wypłaty z tabeli łupów szczęściarzy (6):

  • Średnia wartość: 9,25 szt. złota ⇒ 10,25 szt. złota
  • Usunięto nagrody w postaci samego złota.
  • Dodano Szpatułkę do możliwych łupów.
  • Dodano bardzo rzadką nagrodę główną… pomyślcie o przedmiotach… WIELU przedmiotach.

Bohaterowie

1. kategoria

  • Liczba kul z zaklęcia Diany: 3/4/6/10 ⇒ 4/5/6/10
  • Obrażenia 1000 Sztyletów Lissandry: 300/400/600/900 pkt. ⇒ 350/450/600/900 pkt.
  • Obrażenia wtórne 1000 Sztyletów Lissandry: 150/200/300/450 pkt. ⇒ 175/225/300/450 pkt.
  • Czas działania ogłuszenia Wodnego Więzienia Nami: 2/2,5/3 sek. ⇒ 2,5/3/4 sek.
  • Prędkość ataku Vayne: 0,8 jedn. ⇒ 0,9 jedn.

2. kategoria

  • Obrażenia Wybuchowej Tarczy Annie: 200/300/450 pkt. ⇒ 250/350/450 pkt.
  • Wytrzymałość Wybuchowej Tarczy Annie: 400/600/900 pkt. ⇒ 500/700/900 pkt.
  • Czas trwania działka Apheliosa: 6/7/9/11 sek. ⇒ 7/8/9/11 sek.
  • Leczenie Ducha Życia Hecarima: 250/350/500 pkt. ⇒ 250/400/600 pkt.
  • Prędkość ataku Jaxa: 0,65 jedn. ⇒ 0,75 jedn.
  • Początkowa mana / całkowita mana Jaxa: 50/125 pkt. ⇒ 50/100 pkt.

3. kategoria

  • Zaklęcie Jinx jest teraz faktycznym zaklęciem, a nie zastępstwem ataku podstawowego.
  • Całkowita mana Xin Zhao: 50 pkt. ⇒ 30 pkt.
  • Zaklęcie Xin Zhao teraz poprawnie wplata się w system ataków podstawowych. (Bohater ten nie leczy się już z Miecza-Pistoletu Hextech. Zamiast tego czerpie z Krwiopijcy. Dodatkowo rzucenie jego zaklęcia liczy się jako pojedynczy atak dla Kosy Statikka i Ostrza Gniewu).
  • Leczenie Ziuum Yuumi: 30/45/60% ⇒ 30/45/75%
  • Prędkość ataku przyznawana przez Ziuum Yuumi: 30/40/50% ⇒ 30/40/60%
  • Veigar obiera od teraz za cel bohatera o najniższym poziomie aktualnego zdrowia zamiast bohatera o najniższym procentowym poziomie zdrowia.
  • Obrażenia Motylkowego Wybuchu Veigara: 500/650/1150 pkt. ⇒ 500/650/1000 pkt.
  • Moc zaklęć przyznawana Veigarowi po zabójstwie Motylkowym Wybuchem: 1/2/5 pkt. ⇒ 1/2/4 pkt.

4. kategoria

  • Wytrzymałość tarczy Zamaszystych Cięć Riven: 175/250/1000 pkt. ⇒ 175/250/750 pkt.
  • Obrażenia Zamaszystych Cięć Riven: 180/250/1000 pkt. ⇒ 175/250/750 pkt.
  • Obrażenia fali Zamaszystych Cięć Riven: 300/450/2000 pkt. ⇒ 300/450/1500 pkt.
  • Pancerz Shena: 50 pkt. ⇒ 60 pkt.
  • Początkowa mana / całkowita mana Shena: 60/125 pkt. ⇒ 50/100 pkt.
  • Czas trwania tarczy i prowokacji Biegu przez Cienie Shena: 4/4/4 sek. ⇒ 4/4/8 sek.

5. kategoria

  • Całkowita mana Lee Sina: 50 pkt. ⇒ 40 pkt.
  • Początkowa mana / całkowita mana Setta: 50/125 pkt. ⇒ 70/175 pkt.
  • Całkowita mana Yone: 100 pkt. ⇒ 80 pkt.
  • Zilean nie może już rzucić swojego zaklęcia na samego siebie. (Nadal może je rzucić na innych Zileanów).

Przedmioty

  • Obrażenia Echa Luden: 180 pkt. ⇒ 200 pkt.
  • Obrażenia Kosy Statikka: 80 pkt. ⇒ 85 pkt.
  • Dodatkowe obrażenia Kosy Statikka: 80 pkt. ⇒ 85 pkt.
  • Częstotliwość nakładania efektu Słonecznej Peleryny: 1 sek. ⇒ 2 sek.

Błędy

  • Działka Apheliosa od teraz znikają wtedy, gdy zginie sam Aphelios, zamiast pozostawać aktywne do 0,24 sek. po jego śmierci.
  • Sett nie może już po prostu wrócić na pole walki tylko po to, by zniknąć, gdy zostanie wykopany przez Lee Sina.
  • Yone od teraz może poprawnie rzucić Pokutnika, gdy jest rozbrojony.
  • Pola do kliknięcia Thresha, Warwicka i Xin Zhao zostały wydłużone, by lepiej pasowały do rozmiaru jednostek.
  • Kontrola tłumu Nami nie może już zostać nadpisana innymi efektami podrzucenia (na przykład Lulu).
  • Vi może od teraz rzucić swoje zaklęcie z daleka, gdy jest wyposażona w Ognistą Armatę.
  • Żolnierze Azira nie mają już 5 jedn. prędkości ataku, co mogło powodować, że byli obierani za cel przez zaklęcia.
  • Lee Sin nie może już wykopać jednostek, które są niewrażliwe na efekty kontroli tłumu.
Reklama
DołączObserwuj
Więcej z League of Legends