w

Teamfight Tactics: Patch 11.20 – Opis zmian

Szczegóły zmiany w patchu 11.20 Teamfight Tactics.


Zmiany w tym patchu mogą was oślepić, dlatego lepiej załóżcie oksy!

Mistrzostwa za nami (specjalna sekcja poświęcona Mistrzostwom ze spojlerami poniżej), więc nadszedł czas, by Zaranie Ery Herosów wskoczyło na wyższy bieg. Oznacza to, że oprócz standardowego wyważania wprowadzamy również większe zmiany systemowe. Lepiej, żebyście wiedzieli, co robić, gdy drugi przedmiot światła wypadnie w rundzie 5-1, gdyż patch 11.20 sprawdzi, czy jesteście w stanie poradzić sobie z przeciwnościami losu tak dobrze, jak z przeciwnikami.

Mistrzostwa Świata: Osąd (spojlery)

Jeśli wciąż oglądacie powtórki z weekendu, być może nie powinniście czytać tej sekcji. Jeszcze jedno zdanie, zanim wszystko wam zdradzę. Cóż za weekend! Mogliśmy zobaczyć niesamowite zmiany plansz, przemiany kompozycji, superszybkie losowania, powolne i poważne wymiany, snajperskie trafienia Zefirem i 8 legionistów!!! Po pierwsze, specjalne gratulacje dla naszego Mistrza Świata TFT: Osądu, Huanmie!

To rzadkość oglądać najlepszych graczy z całego świata walczących ze sobą na przestrzeni czterech dni. Niesamowitym doświadczeniem było zobaczenie w akcji różnych kompozycji (Kleda, Vayne, Yasuo, legionistów, Dravena, tkaczy zaklęć, Luciana, Apheliosa, Karmy, Gwen, Akshana i wielu innych) wygrywających w poczekalniach podczas turnieju. Niektóre kompozycje okazały się jednak zbyt dominujące (Aphelios, Kled, Vayne), podczas gdy inne były zdecydowanie za słabe (Jax i Kayle). Dlatego, aby końcówka Osądu była wyważona jak najlepiej i zapewniała jak najwięcej frajdy, na tym etapie rotacji dodajemy więcej zmian wyważających niż zwykle.

NOWA funkcja: Zwiad Taktyczny

Odbiór Zwiadu Taktycznego na PBE był pozytywny i wypełniony Dango, więc wprowadzamy go w tym patchu. Nie możemy się doczekać, by zobaczyć wasze chytre zagrania i popisy z użyciem zwiadu. Dziękujemy wszystkim, którzy przesłali swoje uwagi!

  • Po krótkiej chwili wasze Małe Legendy podążą za wami na planszę innego gracza. Pomachajcie im lub pokażcie taniec brzucha Choncca!

Zmiany systemowe

Mistrzostwa Osądu dobiegły końca, więc na zamknięcie rotacji wprowadzamy kilka urozmaicających grę zmian. I robimy to o jeden patch wcześniej niż zwykle, by zabawa trwała jak najdłużej!


Świetlista Zbrojownia

Bo do frajdy trzeba dwojga!

  • Wszyscy gracze uzyskują teraz dostęp do drugiej Świetlistej Zbrojowni w rundzie 5-1 (7-3 w Hyper Roll).

Świetliste Błogosławieństwo

To Siły Natury… czy Natury Siła? Być albo nie być… Szekspir pewnie by wiedział.

  • Szansa na łupy wysokiej jakości: 10% ⇒ 18%
  • NOWOŚĆ: Dodano BARDZO rzadki łup wysokiej jakości w postaci 8 składników przedmiotów (0,54% szansy).
  • NOWOŚĆ: Dodano BARDZO rzadki łup wysokiej jakości w postaci 3 Sił Natury (0,18% szansy).
  • NOWOŚĆ: Dodano BARDZO rzadki łup wysokiej jakości w postaci 2 Pomocy Neeko + 20 szt. złota (0,18% szansy).

Duże zmiany

Tak duże jak moja miłość do was.


Cechy

Wzmacniamy ekonomiczne cechy, podobnie jak wzmocniliśmy szczęściarzy na koniec Losów, oraz osłabiamy zbyt silnych bohaterów. Cechy takie jak zwadźca czy abominacja wciąż czekają na moment, w którym będą mogły zabłysnąć w Zaraniu Ery Herosów, nawet jeśli tym momentem będzie Zmierzch Ery Herosów.

  • Podstawowe obrażenia od ataku Monstrum abominacji: 70/80/100 pkt. ⇒ 70/90/110 pkt.
  • Obrażenia od ataku Monstrum abominacji co poziom: 7/8/10 pkt. ⇒ 7/9/11 pkt.
  • Szansa na pojawienie się jaja po 4 rundach dla cechy smoczy (3): 2% ⇒ 4%
  • Średnia wartość jaja dla cechy smoczy (3): 2,9 szt. złota ⇒ 3,1 szt. złota
  • Szansa na pojawienie się jaja po 5 rundach dla cechy smoczy (5): 1% ⇒ 2%
  • Średnia wartość jaja dla cechy smoczy (5): 6,8 szt. złota ⇒ 7,3 szt. złota
  • Cecha smoczy (5) zapewnia teraz szansę na pojawienie się po 5 rundach jaja, z którego wypada 1 Siła Natury, 2 składniki przedmiotów i 3 Heimerdingerów (20% szans dla jaja).
  • Dodatkowe obrażenia od ataku i moc umiejętności za każdy ładunek zapomnianych: 20/40/70/200 pkt. ⇒ 20/40/60/150 pkt.
  • Prędkość ataku zwiadowców: 80/180/400% ⇒ 80/200/500%
  • Dodatkowa prędkość ataku Strażników Światła: 25/90/500% ⇒ 20/80/500%
  • Wartość tarczy Strażników Światła: 175/900/2000 pkt. ⇒ 175/800/2000 pkt.
  • Dodatkowe obrażenia od ataku na sekundę zwadźców: 3/8/16 pkt. ⇒ 4/10/20 pkt.

Bohaterowie: 1. kategoria

Kled miał tendencję do unicestwiania dwoma strzałami nawet 3-gwiazdkowych bohaterów. Gracze, którzy opanowali kompozycje z Kledem do perfekcji, wykorzystali kreatywne ustawienia i idealne zestawy przedmiotów, więc nie mogliśmy się powstrzymać od wprowadzenia osłabień zarówno dla Swarliwego Rajtara, jak i dla cechy czart (w późniejszej sekcji).

  • 4. atak podstawowy Agresywnych Skłonności Kleda, skalowanie obrażeń od ataku: 200% ⇒ 150%
  • Obrażenia od ataku Kleda: 65 pkt. ⇒ 60 pkt.
  • Obrażenia nieuchronne Srebrnych Bełtów Vayne: 70/90/110 pkt. ⇒ 70/85/100 pkt.
  • Obrażenia od ataku Vayne: 40 pkt. ⇒ 35 pkt.

Bohaterowie: 2. kategoria

Lekkie, lecz dobrze wysmażone wzmocnienie Branda.

  • Obrażenia Spalenia Branda: 600/900/1500 pkt. ⇒ 650/950/1750 pkt.

Bohaterowie: 4. kategoria

Może uważać, że nie potrzebuje broni, ale to nie oznacza, że nie powinien jej dostać. Najlepiej by była to taka z obrażeniami od ataku.

  • Maks. mana Apheliosa po osłabieniu: 0/150 pkt. ⇒ 0/170 pkt.
  • Skalowanie obrażeń od ataku Wzmocnionego Uderzenia Jaxa: 200/220/400% ⇒ 220/240/500%

Niewielkie zmiany

Niewielkie jak miłość, którą mnie darzycie. QQ


Cechy

  • Prędkość ataku czartów: 10/30/80/140% ⇒ 10/30/70/125%
  • Moc umiejętności tkaczy zaklęć za każdy ładunek: 2/4/10 pkt. ⇒ 2/4/8 pkt.

Bohaterowie: 1. kategoria

Osoby skupione na wymianach 1. kategorii radzą sobie nieco za dobrze, ale jest to częściowo spowodowane faktem, że kompozycje bohaterów 1. kategorii oparte na wymianach są tym silniejsze, im więcej graczy z nich korzysta. Dlatego postaramy się nieco osłabić wszystkich bohaterów 1. kategorii, którzy są zbyt silni. Pojedynczo to małe zmiany, ale razem będą skuteczne.

  • Skalowanie obrażeń od ataku Przebicia Kalisty: 180/200/240% ⇒ 180/200/220%
  • Obrażenia podstawowe Przebicia Kalisty: 350/600/1000 pkt. ⇒ 350/600/900 pkt.
  • Obrażenia Zakosztuj Ich Strachu Kha’Zixa: 250/350/500 pkt. ⇒ 250/350/450 pkt.
  • Obrażenia Zakosztuj Ich Strachu Kha’Zixa zadawane odizolowanemu wrogowi: 750/1050/1500 pkt. ⇒ 750/1050/1350 pkt.
  • Zdrowie Vladimira: 650 pkt. ⇒ 700 pkt.

Bohaterowie: 2. kategoria

Wyrównujemy obrażenia Równonocy w przypadku 1-gwiazdkowej i 3-gwiazdkowej Soraki. Tristana dostaje wzmocnienie w ramach rekompensaty za kilka osłabień kompozycji czartów, by zapobiec sytuacji, w której kompozycja ta byłaby kompletnie bezużyteczna.

  • Obrażenia Spalenia Branda: 600/900/1500 pkt. ⇒ 650/950/1750 pkt.
  • Obrażenia Równonocy Soraki: 175/275/425 pkt. ⇒ 200/275/400 pkt.
  • Obrażenia od ataku Tristany: 65 pkt. ⇒ 70 pkt.

Bohaterowie: 3. kategoria

  • Obrażenia podstawowe Ostrzy Cieni Nocturne’a: 80/90/100 pkt. ⇒ 100/100/100 pkt.
  • Obrażenia Gryzu! Nunu: 450/700/1750 pkt. ⇒ 450/700/1600 pkt.

Bohaterowie: 4. kategoria

Draaaaaaaaaaaaaaaven.

  • Obrażenia od ataku Dravena: 80 pkt. ⇒ 85 pkt.
  • Mana Fiddlesticksa po wzmocnieniu: 50/125 pkt. ⇒ 60/120 pkt.

Bohaterowie: 5. kategoria

Proszę o wysyłanie mi filmików z reakcjami na widok 3-gwiazdkowego Viego.

  • Dodatkowa prędkość ataku Heroicznego Zamachu Akshana: 70/85/400% ⇒ 60/70/400%
  • Obrażenia od ataku Kayle: 80 pkt. ⇒ 85 pkt.
  • 3-gwiazdkowy Viego jest teraz mocarny.

Przedmioty

  • Dodatkowa prędkość ataku Żywszego Srebra: 40% ⇒ 45%