Szczegóły zmiany w patchu 11.3 Teamfight Tactics.
Od rozpoczęcia Festiwalu minęło półtora patcha, ale impreza dopiero się zaczyna. Wielkie gratulacje dla pierwszych Pretendentów w poszczególnych rejonach! Pokój dla VIP-ów pęka teraz w szwach przez imprezowiczów, którzy walczą o pierwszą pozycję w rankingu. Ten patch niesie ze sobą drobną przeróbkę bóstw, aktualizacje dla jednostek 1. kategorii i kilka innych zmian. Nie mamy dla was zbyt wielu modyfikacji, ponieważ patch „B” z ostatniego tygodnia był dość obfity. Jak zwykle będziemy na bieżąco z dyskusjami podczas Festiwalu i dokonamy zmian, gdy będzie to potrzebne.
Patch w skrócie
Cechy
Bohaterowie ze smoczą duszą otrzymują mściwą poprawkę, która ułatwi im życie, a może raczej powinniśmy napisać „śmierć”. Kombinacja czterech duchów nieco wyzionie ducha, a sześciu pogromców zaakceptuje swoją heavymetalową osobowość w późnej fazie gry. Ale prawdziwym tematem tego patcha są bóstwa. Bóstwa nie radziły sobie zbyt dobrze ze wcześniejszym skalowaniem wyłącznie czasu trwania, przez co nie było warto w nie inwestować. Chcemy, by bóstwa były godnymi podstawami do tworzenia kombinacji, dlatego dajemy jednostkom tego typu potężną chwilę wyniesienia, która rośnie w siłę z każdym poziomem.
- Smocza dusza: przy przekazaniu Błogosławieństwa po śmierci następny atak podstawowy sojusznika natychmiastowo aktywuje Smocze Tchnienie.
- Czas trwania wzmocnienia bóstw: 3/6/9/15 sek. ⇒ 6 sek. (stały)
- Redukcja obrażeń wzmocnienia bóstw: 45% ⇒ 35/45/55/65%
- Dodatkowa obrażenia nieuchronne wzmocnienia bóstw: 45% ⇒ 35/45/55/65%
- Prędkość ataku duchów: 20/40% ⇒ 20/35%
- Kradzież życia pogromców: 15-30/25-50% ⇒ 15-30/30-60%
- Obrażenia pogromców: 20-45/30-75% ⇒ 20-45/35-80%
Bohaterowie
1. kategoria
Te zmiany mają na celu wzmocnienie niektórych jednostek, które nie radzą sobie zbyt dobrze, więc mamy dla was kilka słabych żartów, by dotrzymały im towarzystwa na poziomie:
Jak mówi się na pożar, który jest poza zasięgiem pola warzyw?
Ogień zaporowy.
- Zasięg ataku Branda: 660 jedn. ⇒ 890 jedn.
Jakie pająki mogą liczyć na największy szacunek?
Elisarne.
- Ataki Elise w pajęczej postaci od teraz zwiększają koszt następnego zaklęcia celu o 35/35/50%.
- Zdrowie Elise po transformacji do pajęczej postaci: 35/40/45% ⇒ 25/30/45%
Jak Tristana zareagowała, gdy natknęła się na gniazdo os?
Szybkim Ostrzałem.
- Prędkość ataku Szybkiego Ostrzału Tristany: 50/60/80% ⇒ 60/70/90%
Jaką diagnozę otrzymała zdenerwowana Diana?
Nerwica prosto z księżyca.
- Kule Księżycowej Kaskady Diany pojawiają się dalej od niej, gdy jej rozmiar się zwiększa (np. przez Determinację Kolosa).
3. kategoria
Okej, jeszcze jeden. Jaki jest ulubiony napój Dariusa?
Gilotini z dodatkowymi obrażeniami.
- Obrażenia Gilotyny Fortuny Dariusa: 550/800/1300 pkt. ⇒ 550/850/1400 pkt.
Przedmioty
Zmiany te mają na celu sprawić, by nasz system łupienia many stał się bardziej konsekwentny.
- Zwiększenie kosztu many umiejętności wrogów za pomocą Całunu Bezruchu: 33% ⇒ 35%
Błędy
- To nie ja osiągnąłem Pretendenta jako pierwszy. Wiem, wiem, wszyscy jesteśmy rozczarowani. Ale nadal brawa dla Coralie..