w

Teamfight Tactics: Patch 11.3 – Opis zmian

Szczegóły zmiany w patchu 11.3 Teamfight Tactics.


Od rozpoczęcia Festiwalu minęło półtora patcha, ale impreza dopiero się zaczyna. Wielkie gratulacje dla pierwszych Pretendentów w poszczególnych rejonach! Pokój dla VIP-ów pęka teraz w szwach przez imprezowiczów, którzy walczą o pierwszą pozycję w rankingu. Ten patch niesie ze sobą drobną przeróbkę bóstw, aktualizacje dla jednostek 1. kategorii i kilka innych zmian. Nie mamy dla was zbyt wielu modyfikacji, ponieważ patch „B” z ostatniego tygodnia był dość obfity. Jak zwykle będziemy na bieżąco z dyskusjami podczas Festiwalu i dokonamy zmian, gdy będzie to potrzebne.

Patch w skrócie

Cechy

Bohaterowie ze smoczą duszą otrzymują mściwą poprawkę, która ułatwi im życie, a może raczej powinniśmy napisać „śmierć”. Kombinacja czterech duchów nieco wyzionie ducha, a sześciu pogromców zaakceptuje swoją heavymetalową osobowość w późnej fazie gry. Ale prawdziwym tematem tego patcha są bóstwa. Bóstwa nie radziły sobie zbyt dobrze ze wcześniejszym skalowaniem wyłącznie czasu trwania, przez co nie było warto w nie inwestować. Chcemy, by bóstwa były godnymi podstawami do tworzenia kombinacji, dlatego dajemy jednostkom tego typu potężną chwilę wyniesienia, która rośnie w siłę z każdym poziomem.

  • Smocza dusza: przy przekazaniu Błogosławieństwa po śmierci następny atak podstawowy sojusznika natychmiastowo aktywuje Smocze Tchnienie.
  • Czas trwania wzmocnienia bóstw: 3/6/9/15 sek. ⇒ 6 sek. (stały)
  • Redukcja obrażeń wzmocnienia bóstw: 45% ⇒ 35/45/55/65%
  • Dodatkowa obrażenia nieuchronne wzmocnienia bóstw: 45% ⇒ 35/45/55/65%
  • Prędkość ataku duchów: 20/40% ⇒ 20/35%
  • Kradzież życia pogromców: 15-30/25-50% ⇒ 15-30/30-60%
  • Obrażenia pogromców: 20-45/30-75% ⇒ 20-45/35-80%

Bohaterowie

1. kategoria

Te zmiany mają na celu wzmocnienie niektórych jednostek, które nie radzą sobie zbyt dobrze, więc mamy dla was kilka słabych żartów, by dotrzymały im towarzystwa na poziomie:

Jak mówi się na pożar, który jest poza zasięgiem pola warzyw?

Ogień zaporowy.

  • Zasięg ataku Branda: 660 jedn. ⇒ 890 jedn.

Jakie pająki mogą liczyć na największy szacunek?

Elisarne.

  • Ataki Elise w pajęczej postaci od teraz zwiększają koszt następnego zaklęcia celu o 35/35/50%.
  • Zdrowie Elise po transformacji do pajęczej postaci: 35/40/45% ⇒ 25/30/45%

Jak Tristana zareagowała, gdy natknęła się na gniazdo os?

Szybkim Ostrzałem.

  • Prędkość ataku Szybkiego Ostrzału Tristany: 50/60/80% ⇒ 60/70/90%

Jaką diagnozę otrzymała zdenerwowana Diana?

Nerwica prosto z księżyca.

  • Kule Księżycowej Kaskady Diany pojawiają się dalej od niej, gdy jej rozmiar się zwiększa (np. przez Determinację Kolosa).

3. kategoria

Okej, jeszcze jeden. Jaki jest ulubiony napój Dariusa?

Gilotini z dodatkowymi obrażeniami.

  • Obrażenia Gilotyny Fortuny Dariusa: 550/800/1300 pkt. ⇒ 550/850/1400 pkt.

Przedmioty

Zmiany te mają na celu sprawić, by nasz system łupienia many stał się bardziej konsekwentny.

  • Zwiększenie kosztu many umiejętności wrogów za pomocą Całunu Bezruchu: 33% ⇒ 35%

Błędy

  • To nie ja osiągnąłem Pretendenta jako pierwszy. Wiem, wiem, wszyscy jesteśmy rozczarowani. Ale nadal brawa dla Coralie..