w

Teamfight Tactics: Patch 11.6 – Opis zmian. Wszystkie nerfy i buffy postaci

Szczegóły zmiany w patchu 11.6 Teamfight Tactics.


Witajcie, Bohaterowie Losów!

Po dwóch największych patchach (niebędących patchami z nowymi rotacjami) wracamy do drobnych zmian wyważających mających na celu zachowanie zrównoważonego stanu gry podczas globalnego sezonu rywalizacji. Gra jest obecnie w dobrym położeniu, więc tym razem opis będzie krótszy, abyście mieli więcej czasu na kibicowanie ulubionym graczom w nadchodzących Mistrzostwach Losów!

Patch w skrócie

Bohaterowie

1. kategoria

Diana powraca na orbitę opisu patcha z… *sprawdza kalendarz faz Księżyca* …wzmocnieniem, jako że zbliża się pełnia. Mimo wzmocnienia w poprzednim patchu Diana nadal jest przyćmiewana przez innych bohaterów 1. kategorii. Poza tym wzmacniamy naszych ulubionych wojowników (spójrzcie również na 3. kategorię), więc wypróbujcie watażków.

  • Prędkość ataku Diany: 0,65 jedn. ⇒ 0,7 jedn.
  • Obrażenia Osądu Garena: 450/675/1125 pkt. ⇒ 450/675/1250 pkt.
  • Prędkość ataku Szybkiego Ostrzału Tristany: 60/70/90% ⇒ 60/65/70%

2. kategoria

Lulu od dłuższego czasu jest królową dogrywek dzięki podwójnemu rzucaniu kontroli tłumu i szalonej ilości dodatkowego zdrowia. Uniemożliwiając jej podwójne użycie zaklęcia na tym samym celu, osłabiamy dogrywkową Lulu. Kotwica Nautilusa nie będzie ciągnęła go tak bardzo na dno po ostatnich osłabieniach obrońców. Osłabienie pancerza Vi zostaje zmodyfikowane, aby pasowało do nowych kategorii osłabień, więc w ramach rekompensaty zwiększamy jej krzepę.

  • Lulu nie może już użyć dwukrotnie Szalonego Rozrostu na tej samej jednostce dzięki cesze maga.
  • Mana Nautilusa: 75/150 pkt. ⇒ 85/150 pkt.
  • Osłabienie pancerza Wgniatających Uderzeń Vi: 40/60/80% ⇒ 40/50/70%
  • Obrażenia Wgniatających Uderzeń Vi: 250/400/800 pkt. ⇒ 250/425/850 pkt.
  • Kradzież obrażeń od ataku Pogardy dla Słabych Zeda: 20/25/30% ⇒ 30/30/30%

3. kategoria

Prognoza na dzisiaj pokazuje trzy gwiazdki i ryzyko srogich Burz Ostrzy. Z innej beczki: nakręcamy już pokręconą Katarinę, by lepiej radziła sobie w środkowej fazie gry. Dajcie jej szansę!

  • Obrażenia Burzy Ostrzy Irelii: 200/300/550 pkt. ⇒ 200/300/700 pkt.
  • Obrażenia Lotosu Śmierci Katariny: 600/900/1500 pkt. ⇒ 650/1000/1500 pkt.

4. kategoria

Dwie zmiany na tej liście ukradliśmy od zespołu wyważającego wzorowany na naszym tryb gry, @leagueoflegends. Czy potraficie je wskazać?

  • Pancerz Cho’Gatha: 60 pkt. ⇒ 70 pkt.
  • Odporność na magię Cho’Gatha: 40 pkt. ⇒ 60 pkt.
  • Obrażenia od ataku Olafa: 90 pkt. ⇒ 85 pkt.
  • Obrażenia od ataku Talona: 90 pkt. ⇒ 95 pkt.
  • Obrażenia podstawowe Celnego Uderzenia Talona: 85/135/400 pkt. ⇒ 100/150/400 pkt.

5. kategoria

Yone mówi mojej kompozycji obrońców, że twardziele są do niczego. Ale nie obawiajcie się, to osłabienie wycelowane jest tylko w jego trzygwiazdkową wersję. Dopasowuje go również do nowych kategorii osłabień.

  • Osłabienie pancerza i odporności na magię Przypieczętowanego Losu Yone: 60/60/80% ⇒ 60/60/70%

Przedmioty

Naszyjnik był zbyt mocny i zbyt dobrze skalował się w późnej fazie gry. To osłabienie nie powinno wpłynąć na jego tożsamość we wczesnej fazie gry, a raczej zmniejszyć jego efektywność w jej późniejszym etapie. Ostatni Szept to przedmiot, po który wszyscy zaczęli sięgać wraz z coraz częstszym pojawianiem się obrońców we wszystkich regionach. Nieco go modyfikujemy, co w efekcie go osłabi.

  • Zmniejszenie prędkości ataku Wiecznej Zimy Ornna: 50% ⇒ 35%
  • Osłabienie pancerza Ostatniego Szeptu: 80% ⇒ 70%
  • Czas działania osłabienia pancerza Ostatniego Szeptu: 3 sek. ⇒ 5 sek.
  • Wytrzymałość tarczy Naszyjnika Żelaznych Solari: 300/375/500 pkt. ⇒ 300/350/450 pkt.
  • Słoneczna Peleryna nie jest już unikalna. Każda Słoneczna Peleryna na bohaterze będzie szukać własnego celu do podpalenia co 2 sek. Płoń, skarbie, płoń!

Błędy

 

  • Degradacja: premia za 4 kuratorów teraz poprawnie jest srebrną cechą.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Cofnięcie Losu Zileana nie znajdowało celów, gdy Zilean był pod wpływem efektu inercji Paradoksu Zhonyi.
  • Wracaj no tu: Darius od teraz zawsze zadaje obrażenia Gilotyną Fortuny, nawet jeśli jego cel odskoczy na dużą odległość.
  • Wytnijcie sobie drogę: naprawiono błąd, który sprawiał, że Darius przez krótki czas między rzucaniem zaklęcia nie był niepowstrzymany.
  • Zaklęcia Talona i Wukonga od teraz poprawnie aktywują tarczę magii i ogłuszenie Szponu Pułapki.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Kennen czasami przerywał rzucanie Tnącej Burzy, gdy został trafiony Tnącą Burzą innego Kennena.
Reklama
DołączObserwuj
Więcej z League of Legends