Z jakiego powodu w Wild Rift są skórki, których nie ma w LoLu? Okazuje się, że samo przeniesienie modeli nie wystarczy.
Gracze zauważyli, że mobilna wersja gry może pochwalić się nie tylko skórkami wziętymi z League of Legends, ale i również kilkoma ekskluzywami. Wiele osób nie rozumie tego, z jakiego powodu nie są one dostępne w komputerowej wersji gry.
Temat stał się na tyle głośny, że postanowił wypowiedzieć się w nim pracownik Wild Rift. Okazuje się, że to wcale nie jest takie łatwe i projektowanie ich zajmuje zdecydowanie więcej czasu.
Skiny w WR i LoLu
Chociaż Wild Rift i League of Legends to dwie podobne produkcje polegające praktycznie na tym samym, to jednak pod wieloma aspektami się od siebie różnią. Z tego powodu nie da się wprowadzić tej samej zawartości do dwóch tytułów. Pomimo tego, że gracze twierdzą inaczej.
Przenoszenie assetów naprawdę nie jest tak trudne, jak myślisz. Wild Rift dosłownie korzysta z assetów LoLa.
Tę popularną wypowiedź zauważył Riot EarthSlug zajmujący się właśnie mobilną wersją League of Legends. Rozwinął on temat i wyjaśnił, że nie korzystają z gotowych zasobów, a mogą przenieść tylko niewielkie elementy, jak:
- Grafiki koncepcyjne,
- Splash arty,
- Audio.
Muszą jednak od podstaw stworzyć:
- Modele w grze / Tekstury,
- Obracające się modele / Tekstury,
- Wszystkie VFX,
- Wszystkie animacje.
Dodatkowo rozwinął swoją wypowiedź na Twitterze. Znów się okazuje, że wcale nie jest to takie łatwe i jedna seria skórek może mieć sens w Wild Rift, ale nie sprzeda się tak dobrze w League of Legends na PC. Wszystko zależy od upodobań graczy PC i mobilnych.
Fani mogli dowiedzieć się także, że projektowanie jednej skórki w WR zajmuje dwa razy więcej czasu, niż wdrożenie jej do League of Legends. Czerwony podkreślił wielokrotnie, że wszystko zależy od społeczności i to na jej opinii bazowana jest nowa zawartość.
Z tego powodu wraz z czasem zawartość będzie różnić się coraz bardziej i do Wild Rift trafiać będą skórki, które nie pojawią się w LoLu. Oczywiście twórcy wciąż będą wydawać wiele podobnych treści, jak bohaterowie lub też serie skinów.