w

Blizzard zmienia działanie strzelb w Overwatch, zmieniając też Torbjorna i Wieprza

W Overwatch wylądowały nowe eksperymenty, które zmieniają sposób działania strzelb.


Blizzard wprowadził do Overwatch nową kartę eksperymntów, której głównym zadaniem jest zmiana sposobu zachowywania się pocisków ze strzelb. Jak czytamy w oficjalnym opisie:

“Chcemy sprawić, aby strzelby były bardziej niezawodne, dlatego usuwamy losowe obroty stosowane do każdego strzału. Pojedyncze pociski nadal będą wykazywały niewielkie odchylenia kąta wystrzału, aby zachować wrażenie korzystania ze strzelby, ale zmiana ta zapewni znacznie większą kontrolę nad celowaniem z tej broni.”

Te zmiany wpłyną na kilka postaci.

Nowe eksperymenty w Overwatch

Ogólne

  • Usunięto losowy obrót układu pocisków wystrzeliwanych ze strzelb. Zmiana wpłynie na następujące postacie:
    • Ashe
    • Pięść Zagłady
    • D.Va
    • Żniwiarz
    • Wieprzu
    • Torbjörn

Wieprzu

Mając na uwadze zmianę układu pocisków wystrzeliwanych ze strzelb, chcemy, aby kombinacja z Hakiem na Łańcuchu Wieprza była niezawodna, ale też nie wykazywała zbyt dużej skuteczności w walce przeciwko bohaterom o większych pulach zdrowia.

Szmelcownica

Ogólne

  • Zmniejszono obrażenia od pocisków z 7 do 6 pkt. (łącznie 150 na każdy strzał).

Torbjorn

Ta zmiana alternatywnego trybu ataku Torbjörna ma na celu wzmocnienie go na bliskim dystansie. Mamy nadzieję, że z uwagi na większe natychmiastowe obrażenia wzrośnie teraz znaczenie każdego strzału. Aby zrównoważyć tę zmianę, ograniczyliśmy obrażenia zadawane na sekundę.

Nitownica

Atak alternatywny

  • Wydłużono czas powrotu broni do pozycji wyjściowej z 0,6 do 0,8 sek.
  • Zwiększono obrażenia zadawane przez każdy pocisk z 10,5 do 12,5 pkt. (łącznie 125 na każdy strzał).