w

Jak wygląda i działa nowa przepustka priorytetowa w Overwatch? Nowa aktualizacja dostępna

Nowa aktualizacja w Overwatch zaprezentowała nowości, o których kilka dni temu informował Jeff Kaplan.


Blizzard doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że Overwatch wymaga zmian na poziomie swoich absolutnych podstaw. Mało kogo przekona druga część, jeżeli na mecze będzie trzeba czekać kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt minut.

Z tego względu oficjalnie zaprezentowano coś, co nosi nazwę “przepustki priorytetowej”. Jest to rozwiązanie teoretycznie bardzo proste, choć praktycznie trudno przewidzieć, czy faktycznie zadziała.

Przepustka priorytetowa w Overwatch

Na serwery PST (Publiczny serwer testowy) dodano nową aktualizację, która wyjaśnia, jak wygląda i działa przepustka:

“Aby pomóc w rozwiązaniu problemu braku równowagi między popularnością ról tanka, wsparcia i natarcia, a także wynikających z niego dłuższych czasów oczekiwania w kolejce, które często napotykają gracze, wprowadzamy nową funkcję przepustek priorytetowych. Gracze mogą zdobywać je poprzez wybieranie roli flexa (wielozadaniowca) w kolejce, przy czym więcej przepustek otrzymuje się za wygrane niż za przegrane. Korzystajcie z przepustek, aby skrócić czas oczekiwania na aktualnie najpopularniejszą rolę.”

Zgodnie z zapowiedziami, wybranie kolejki flex pozwoli na zdobywanie kolejnych punktów przepustki priorytetowej. Te można później wydać na skrócenie czasu kolejki dla ról, jakie chcą wybrać gracze.

Czy to zadziała? Tego nie wiadomo. Na pewno Blizzard próbuje i to zasługuje na pochwałę. Oprócz przepustki, do gry dodano także inne funkcje, związane z powtórkami i warsztatem.

Aktualizacja funkcji: opcje obserwatorów w odtwarzaczu powtórek

Dodaliśmy nowe menu opcji do odtwarzacza powtórek, dostępne poprzez elementy sterowania multimediami. Naszym celem jest zapewnienie naszym graczom większej kontroli nad wyglądem i zachowaniem odtwarzacza, aby można było łatwiej nawigować po powtórkach, a także tworzyć niesamowite treści. Te dodatkowe ustawienia obejmują możliwość niezależnego przełączania elementów interfejsu użytkownika, modyfikowania obrysu gracza, wyłączania rejestrowania dźwięków oraz dostosowywania zachowania kamery widza. Dodaliśmy także prędkości odtwarzania 0,75x i 1,75x, aby zapewnić wam lepszą kontrolę.

Nowe opcje:

  • Sztandar drużyny 1
  • Bohaterowie drużyny 1
  • Sztandar drużyny 2
  • Bohaterowie drużyny 2
  • Wiadomości o stanie
  • Wskaźniki odtwarzania
  • Osobny HUD różnych trybów gry
  • Informacje o śmierci
  • Nazwy graczy
  • Paski zdrowia graczy
  • Intensywność obrysu gracza
  • Pierwszoosobowe informacje o zdrowiu
  • Pierwszoosobowy wskaźnik superzdolności
  • Pierwszoosobowe informacje o zdolności i broni
  • Pierwszoosobowy celownik
  • Pierwszoosobowy HUD bohatera
  • Pierwszoosobowe informacje o aktywności
  • Dźwięki zdobywania celów
  • Długość przeskoku
  • Zmiana pola widzenia przy każdym zbliżeniu
  • Tempo interpolacji pola widzenia
  • Maksimum pola widzenia swobodnej kamery

Nowe funkcje Warsztatu

  • [Tylko PC] Plik dziennika Inspektora

Po włączeniu dziennika wszystkie wpisy będą zapisywane w lokalnym pliku na dysku. Po zakończeniu niestandardowej gry (lub w przypadku rozłączenia), bieżący plik dziennika zostanie zamknięty. Nowy plik będzie otwierany za każdym razem, gdy użytkownik rozpocznie nową niestandardową grę, w której zapisywany jest dziennik.

Nowe wartości w Warsztacie
  • String Slice