w

Opis aktualizacji Overwatch. Filtr wulgaryzmów, zmiany kilku postaci i więcej

Oprócz nowej zawartości kosmetycznej, pojawiły się też zmiany postaci i nowe, zapowiadane funkcje.


Blizzard wraz z nowym wydarzeniem wprowadził do gry także aktualizację. Co ważne, zmieniły się postacie, ale także i funkcje. Rano zapowiadaliśmy, że Blizzard pracuje nad usprawnieniami związanymi z toksycznością i rzeczywiście, patch usprawnia tę kwestię.

ZMIANY OGÓLNE

Aktualizacja funkcji: usprawnienie filtra wulgaryzmów

Wprowadzamy zmiany w sposobie działania filtra wulgaryzmów, aby dać graczom większą kontrolę nad rodzajami słów, które widzą. Zamiast bycia po prostu włączonym lub wyłączonym ma on teraz 3 poziomy.

  • SILNY – Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby filtrować wszystkie słowa znajdujące się na naszej stale aktualizowanej liście słów nieprzyzwoitych, wulgarnych lub obraźliwych. Jest to ustawienie najbardziej nadające się do gry rodzinnej.
  • UMIARKOWANY – Przy tym ustawieniu możecie zetknąć się z pewnym nieprzyzwoitym lub wulgarnym słownictwem, ale będziemy filtrować język uznawany za wyjątkowo obraźliwy.
  • BRAK – Nic nie będzie filtrowane. Przy tym ustawieniu można zetknąć się z wysoce obraźliwym słownictwem. To ustawienie nie jest zalecane.

Oprócz wprowadzenia powyższych poziomów filtrowania pozwolimy graczom na różne ustawienia filtra wulgaryzmów dla każdego kanału komunikacji:

  • CZAT OGÓLNY
  • CZAT MECZU
  • CZAT DRUŻYNOWY
  • CZAT EKIPY
  • SZEPTY

Przykładowo możecie wybrać silniejszą opcję filtra wulgaryzmów dla bardziej publicznych kanałów komunikacji takich jak CZAT OGÓLNY lub CZAT MECZU, ale używać opcji UMIARKOWANY dla bardziej prywatnego CZATU EKIPY.

UWAGA: użycie którejkolwiek z opcji filtra wulgaryzmów nie oznacza, że używanie obraźliwego języka jest w porządku. Zachęcamy do zgłaszania napotkanych sytuacji tego typu.

Więcej informacji na temat dopuszczalnego zachowania można znaleźć w naszym Kodeksie Postępowania. Używanie języka zgłoszonego przez społeczność i uznanego za obraźliwy przez Blizzarda będzie skutkowało poważnymi ograniczeniami konta.

ZMIANY W RYWALIZACJI

Rywalizacja w Drużynowym Deathmatchu

Rozpoczął się 3 sezon Rywalizacji w Drużynowym Deathmatchu

AKTUALIZACJE BOHATERÓW

REINHARDT
Zdruzgotanie
  • Dodano kwestię dialogową „Za Krzyżowców!”, którą sojusznicy usłyszą, kiedy Reinhardt użyje superzdolności.
ŻOŁNIERZ-76
Ciężki Karabin Pulsacyjny
  • Usunięto rozrzut pocisków.
  • Dodano stały odrzut.
  • Zmniejszono obrażenia od pocisków z 20 do 19 pkt.
  • Zwiększono liczbę pocisków z 25 do 30.
SOMBRA
Translokator
  • Poprawiono płynność działania kamery pierwszoosobowej Sombry podczas przenoszenia się na niewielkie odległości do Translokatora znajdującego się w polu widzenia.
TRUPIA WDOWA
Kotwiczka
  • Kotwiczka będzie się teraz odbijać od powierzchni, jeśli odległość między graczem a hakiem jest mniejsza niż 2 metry. Spowoduje to anulowanie zdolności i jej czasu odnowienia.
BURZYCIEL
Pazur
  • Poprawiono detekcję celów, aby pomóc w bardziej spójnym przyczepianiu się do ścian.

POPRAWKI BŁĘDÓW

Ogólne
  • Naprawiono błąd, który powodował, że powtórki zapisane w trakcie gier eksperymentalnych nie wczytywały się prawidłowo.
  • Naprawiono błąd, który powodował powolne wczytywanie się bohaterów podczas ich przełączania na ekranie wyboru postaci.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że rangi umiejętności w profilu kariery nie wyświetlały się dla sezonów w Rywalizacji.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że opcja „Wszystkie sezony” nie pojawiała się w menu profilu kariery.
Bohaterowie

Baptiste

  • Naprawiono błąd, który powodował, że Baptiste nie mrugał podczas animacji bezczynności.

D.Va

  • Naprawiono błąd, który powodował, że menu graffiti wyświetlało informację „Puste” w miejscu na górze, kiedy wyposażono się w graffiti.
  • Naprawiono błąd, który powodował nieprawidłowe wyświetlanie flagi Korei Południowej w skórce Taegeukgi.

Echo

  • Naprawiono błąd, który powodował, że kwestie głosowe Duplikacji Echo nie odtwarzały się w prawidłowym języku.

Lúcio

  • Naprawiono błąd, który powodował, że nogi Lúcio wydłużały się podczas lądowania na nierównym terenie.

Fara

  • Naprawiono błąd, który powodował, że model skórki Ratowniczka nie wyświetlał się prawidłowo przy niskich ustawieniach graficznych.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że oczy Fary w skórce Ratowniczka nie animowały się prawidłowo.

Żniwiarz

  • Naprawiono błąd, który powodował, że pociski ze strzelby nadal obracały się losowo.

Reinhardt

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał aktywację osiągnięcia „Błyskawica, Ziemia i Ogień”.

Zaria

  • Naprawiono błąd, który powodował, że efekty trafień wiązkami wyświetlały się nieprawidłowo na barierach.
Gry dowolne
  • Naprawiono błąd ustawienia gier dowolnych Door Health Scalar (Współczynnik skalowania wytrzymałości wrót) w Zemście dr. Złomensteina.
  • Naprawiono błąd ustawienia poziomu trudności gier dowolnych w Zemście dr. Złomensteina.
Warsztat
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Dynamit w ręce Ashe nie skalował się do rozmiaru pocisku.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Trzaśnięcie Brigitte nie wyświetlało się prawidłowo, kiedy aktywowano je nagle bez czasu odnowienia.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Zdruzgotanie Reinhardta nie trafiało spójnie celów, kiedy zwiększono skalę modeli.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że B.O.B. nie skalował się płynnie razem z Ashe.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że zdolność Wezwanie Mecha stawiała nowego mecha w nieprawidłowych miejscach przy różnym skalowaniu.