Do Overwatch została wprowadzona dzisiaj nowa aktualizacja, ważąca około 260MB.
Zgodnie z zapowiedziami, naprawiono kilkanaście błędów oraz dodano nową kartę eksperymentów, w ramach której testowane są zmiany dwóch postaci. Blizzard nie ukrywał, że będzie chciał osłabić Genjiego i zmienić kilka kwestii u Moiry i tak też się stało.
Zmiany balansu
Zmiany balansu dotyczą Moiry i Genjiego, natomiast przy okazji zmieniono także kwestie dźwiękowe Echo.
Genji
Ostatnie wzmocnienia Genjiego sprawiły, że częściej pojawiał się w grze. To świetnie, ale niektóre ze zmian były za daleko posunięte. Wycofujemy niektóre z nich, szczególnie w celu częściowego zmniejszenia jego potencjału do zadawania gwałtownych obrażeń. Będziemy uważnie obserwować postać, aby upewnić się, że jest dobrze zbalansowana.
Zmiana ogólna
- Zmniejszono obrażenia z 30 do 28 pkt.
Atak alternatywny
- Wydłużono czas powrotu broni do pozycji wyjściowej z 0,65 do 0,75 sek.
Moira
Głównym celem tych zmian Moiry jest zapewnienie jej użytkownikom szansy na lepsze zagrania i wykazanie się umiejętnościami. Raniąca Kula Biotyczna ma teraz niższe szanse trafienia wszystkich przeciwników na dużym obszarze, ale będzie nagradzała celne strzały znacznie większymi obrażeniami na sekundę. Zmiana Zniknięcia ma na celu zapewnić grającym Moirą bezpośrednią szansę na lepsze zagrania, a w przypadku dobrego wykorzystania zdolności – na samodzielne odwrócenie losów walki. Moira może teraz użyć Zniknięcia na sojusznikach, aby uratować ich przed silnymi superzdolnościami takimi jak Samozniszczenie czy Uderzenie Grawitonowe. Można również użyć Zniknięcia na sojusznikach, którzy zostali przygwożdżeni przez Reinhardta, aby zmusić do ich uwolnienia, tym samym zapewniając ratunek. Istnieje wiele potężnych zastosowań tego nowego efektu Zniknięcia i nie możemy się doczekać, aby zobaczyć, jak gracze je wykorzystają!
- Zmniejszono kąt przyłączenia o 37%.
Kula raniąca
- Zmniejszono promień obrażeń z 4 do 3 metrów.
- Zwiększono spowolnienie pocisku po znalezieniu celu z -72,5% do -80%.
- Obrażenia na sekundę są teraz skalowane w oparciu o odległość celów od Kuli Biotycznej.
- Od 0 do 1 metra: 150 pkt. obrażeń na sekundę.
- Od 1 do 3 metrów: skalowanie linearne od 150 do 25 pkt. obrażeń na sekundę.
- Uwaga: normalna raniąca kula w standardowej grze zawsze zadaje 50 pkt. obrażeń na sekundę.
- Łączna, potencjalna liczba obrażeń Kuli Biotycznej pozostaje bez zmian: 200 pkt. obrażeń.
- Teraz powoduje zniknięcie Moiry i wszystkich sojuszników w promieniu 6 metrów na 1 sek. po użyciu zdolności.
- Zniknięcie czyni postać odporną na wszystkie obrażenia i efekty. Działa dokładnie tak samo jak Postać Upiora u Żniwiarza.
Echo
- Zmniejszono głośność i odległość dźwięku unoszenia się wrogiej Echo w powietrzu.
- Poprawiono kierunkowość dźwięków unoszenia się wrogiej Echo w powietrzu oraz dźwięków jej ataków Trójstrzału.
Po dodaniu Echo dokonaliśmy pewnych zmian dotyczących poziomu głośności udźwiękowienia, spowodowanych zbyt cichym zachowaniem tej bohaterki w trakcie walki. Zmiany te zwiększyły głośność wrogiej Echo oraz odległość, z której można było ją usłyszeć, gdy lewitowała. Po zebraniu opinii graczy odnieśliśmy wrażenie, że te początkowe próby dostosowania głośności Echo były zbyt drastyczne. W tej aktualizacji nieco zmniejszymy głośność wrogiej Echo w powietrzu oraz odległości, z której słyszalny jest jej dźwięk, aby zwiększyć spójność z dźwiękami kroków reszty postaci w Overwatch. Wprowadziliśmy też dodatkowe zmiany dźwięków lewitacji wrogiej Echo oraz Trójstrzału, aby pomóc w określaniu kierunków, z których nadchodzą.