w

Osoba, która była na spotkaniu z Blizzardem odnośnie Overwatch 2: “Nie będzie trzeba długo czekać”

Jeden z graczy, który ponoć brał udział w rozmowach z Blizzardem, potwierdza, że gracze nie będą musieli już długo czekać.


Zaczyna się coś, czego społeczność Overwatcha szczerze nienawidzi. Chodzi tutaj o żonglowanie różnymi datami. Zazwyczaj to Blizzard mówił “soon”, a teraz robią to sami gracze i influencerzy. Sprawdza się więc sytuacja, o której pisaliśmy kilka dni temu.

Teraz zmieniło się po prostu to, że hype buduje nie Blizzard, a influencerzy czy osoby, które zgodziły się na podpisanie NDA (umowy o zachowaniu poufności). A trzeba mieć na uwadze, że zarówno Blizzard, jak i influ, lubią koloryzować.

“Nie będzie trzeba długo czekać”

Jeden z profesjonalnych graczy OWL o nicku “s9mm” podczas swojego streama wspomniał:

Wiadomości, które słyszałem o Overwatch 2? Cholera, hype jak diabli. Nie za wiele już czekania.

Oczywiście ta pierwsza część wypowiedzi nie jest ani przełomowa, ani nawet ciekawa. Z drugą jest już inaczej.

Blizzard wspominał, że będzie miał dla graczy wiele ciekawych informacji, nawet jeżeli BlizzCon się nie odbędzie. Można więc spekulować, że w przyszłym roku pojawią się jakieś ogłoszenia – ale to przecież oczywista oczywistość. Można to interpretować jako kolejny znak, mały kamyczek, który może świadczyć o tym, że raczej mowa tutaj o pierwszej połowie przyszłego roku i okresie, w którym normalnie odbywał się Blizzcon.

Niby takie informacje są fajne, bo podgrzewają atmosferę, ale ludzie chcieliby zobaczyć jednak jakieś konkretny, a na ten moment trzeba się opierać na domysłach i na tym, co gdzieś tam kiedyś mówił Blizzard, oraz tym, co obecnie przekazują influencerzy.

A teorii przybywa. Niektórzy mówią o rozdzieleniu premier PvE i PvP, co miałoby wiele sensu i jak pokazał przykład nowego Halo, taki ruch ma prawo zadziałać i to całkiem nieźle. To jednak zawsze wiąże się z osłabieniem impaktu samego ogłoszenia. Riot na przykład oficjalnie przyznał, że specjalnie robi dłuższe przerwy pomiędzy kolejnymi nowościami, by potem wypuścić wszystko jednocześnie (event, postać, lore etc.). Według ich badań jest to o wiele bardziej opłacalne.