Teko o stanie Overwatch: O rok za późno. To co jest dodawane to minimum


https://www.youtube.com/channel/UCu0IVIZL69xC-G172JB9Qjg

Teko, najpopularniejszy polski twórca o Overwatch podczas wczorajszej transmisji na Youtube wypowiedział się o stanie Overwatch.


Teko na wczorajszej transmisji poruszył temat Overwatch i tego, dlaczego nowości wprowadzane są tak wolno w stosunku do tego, czego oczekuje społeczność.

Warto także wspomnieć, że wczorajszy stream był wyjątkowy. Polscy twórcy związani z Overwatch, między innymi Teko, Od Gracza – Dla Graczy oraz Kath9000 wspierali zbiórkę „Powrót do biegania Taty”, nadal można ją wspierać pod tym linkiem.

Teko w Fortnite grał wyjątkowo, zapowiedział już, że to się nie powtórzy. Dostał propozycję zagrania ze znajomymi i po prostu z niej skorzystał. Nie ma to związku z wypowiedzią.

O rok za późno?

Według youtubera, obecnie wydawane nowości pojawiają się po prostu za późno.

„Pojawił się replay system, pojawił się warsztat, role queue i tak dalej, ale ja uważam, że wiele z tych rzeczy, warsztat może niekoniecznie, ale wiele rzeczy o rok jest opóźnionych. Moim zdaniem role queue powinno być przynajmniej rok temu wprowadzone, replay system też rok temu. Strasznie długo to zajmuje.”

Faktycznie jest to coś, o czym wiele osób już wspominało. Te funkcje powinny znaleźć się w grze kilkanaście miesięcy temu, o ile nie jeszcze wcześniej. Blizzard ma jednak jakiś plan, przynajmniej według Teko. Śladem innych produkcji gier, youtuber uważą, że studio pracuje nad czymś wielkim.

„Jest podstawka gry, a potem Blizzard pracuje nad czymś wielkim. Przez prace nad tym czymś wielkim, to co mamy na tu i teraz nie jest tak super rozwijane. Chodzi o to, że Overwatch jest tak wolno rozwijany, bo to co jest do Overwatch dodawane tu i teraz to jest takie minimum. Minimum pracy poświęcają na stworzenie tego, co dodają teraz. Tak naprawdę dużo szybciej by się pojawiło, gdyby cały team się tym zajmował. Ale oni pracują po prostu nad wielką nowością”

TEKO WYJĄTKOWO WCZORAJ GRAŁ W FORTNITE. ZAPOWIEDZIAŁ, ŻE TO JEDNORAZOWA AKCJA

Wydarzenia sezonowe już spełniły swoją rolę

Teko wspomniał także o wydarzeniach sezonowych. Według niego te spełniły już swoją rolę, jaką było budowanie hype na Overwatch.

„Pierwszy rok po premierze Overwatch twórcy pracowali nad wydarzeniami sezonowymi. Wydarzenia sezonowe to był pierwszy rok istnienia Overwatch, na tym się skupiali. No i nad balansem, nad nowymi bohaterami i ogólnie nowymi funkcjami. I chodzi o to, że wydarzenia sezonowe, ich rolą było zbudowanie pierwszego hype Overwatch. Niestety ludzie płaczą, że wydarzenia sezonowe już nie są takie ciekawe, ale ich rola została już spełniona.”


Komentarze
Zaloguj się, aby skomentować
najnowszy najstarszy oceniany
Adam Krzesło
Gość
Adam Krzesło

Żałuje że mnie nie było na tym sreamie… Ale do rzeczy, generalnie się z nim zgadzam. Prace nad RQ powinny ruszyć max 2 miesiące po wprowadzeniu limitu postaci + powinni wprowadzić coś by się nie nudzić czekając w kolejce (niech nawet nas wrzuca na obszar treningowy). Blizz albo pracuje nad obiecanym „czymś wielkim”, albo mydli nam tylko oczy byśmy kupowali skrzynki, gadżety oraz oglądali OWL. Problemem jet słaba komunikacja, a brak wycieków czy materiałów do spekulacji tylko pogarsza sprawę. Eventy miały przede wszystkim przyciągnąć niedzielnych, a ci już odeszli od gry więc nie ma powodów do inwestowania (są w zasadzie… Czytaj więcej »

Poetanczyk avatar
Użytkownik

Ktoś jeszcze łyka ten kit że oni pracują nad czymś wielkim?

Panstefcio avatar
Użytkownik

Tylko o rok? Dla mnie to on już od premiery jest opóźniony.

TFP Bambiczka Kiler avatar
Użytkownik

X D


Loading Disqus Comments ...