w

Nawet Friz nie może dogonić wyświetleń i subów tego polskiego youtubera, o którym nikt nie wie

fot. https://www.youtube.com/channel/UCkIwvE28idLCTxgLZ3VdBDQ

Przyjęło się, że to Friz jest najpopularniejszym polskim youtuberem, ale czy faktycznie tak jest?


Friz i Ekipa jest bardzo mocna, jeżeli chodzi o subskrypcje i wyświetlenia na Youtube. Członkowie królują również w ilości obserwujących na Instagramie oraz w innych mediach społecznościowych pokroju TikToka i Instagrama.

Co jednak ciekawe, to wcale nie kanał Friza jest największym w Polsce, tak samo, jeżeli chodzi o subskrypcje, jak i w ostatnich miesiącach wyświetlenia. Kto jest tym najpopularniejszym?

Nawet Friz nie daje rady go dogonić

Friz na swoim głównym kanale ma w tym momencie 4.5 miliona subskrypcji. Przed nim są dwa kanały. Jeden to Blowek – 4.79 miliona subów, ale on ma zdecydowanie mniejszą oglądalność od Friza i ogólnie Ekipy.

Blowek ma spore wahania oglądalności w przedziale od mniej więcej 5 do 18 milionów wyświetleń. Są to ogromne liczby, natomiast te wyświetlenia nie są stałe.

U Friza wygląda to zupełnie inaczej, youtuber od dobrego roku ma praktycznie płaską linię (przez 157 milionów wyświetleń), jest to około 25-40 milionów odsłon co miesiąc.

Przed tymi youtuberami jest ktoś jeszcze. Ktoś, kto zajmuje w tym momencie pierwsze miejsce w Polsce pod względem ilości subskrypcji:

  • Friz – 4.5mln
  • Blowek 4.79mln
  • Bazylland – 5.56mln

Czym jest Bazzyland? To kanał dla dzieci z traktorami. Założony i prowadzony przez Polaka. Wie o tym stosunkowo mało osób, bo kanał jest międzynarodowy i nastawiony na konkretną publikę.

Jego wyświetlenia są bardzo różne, natomiast w 2021 roku maksymalnie miesięcznie miał 68 milionów odsłon. Wcześniej osiągał jeszcze lepsze wyniki, ale w pewnym momencie Youtube zmienił swoją politykę odnośnie filmów dla najmłodszych.

Bazylland zdołał się odbić i nawet w ostatnim miesiącu jest chętniej oglądany, niż kanał Friza. Oczywiście Karol ma jeszcze Genzie i to nim jest pochłonięty, ale i tak Bazylland naliczył we wrześniu 35 milionów wyświetleń.