Są różne sposoby na promocje gier, niektórzy kładą nacisk na pokazanie grafiki, inni najwyraźniej na coś innego.
Cosplay to świetne zajęcie, które wymaga niesamowitych pokładów cierpliwości i umiejętności. Czasami cosplayerki czy też cosplayerzy zatrudniani są przez różnych deweloperów do promocji ich gier.
Dokładnie tak było w tym przypadku. Nikke, jedna z mobilnych gier, ewidentnie postawiła na cosplay, który przyciąga wzrok graczy. Na targach ustawiono przebraną dziewczynę w stroju postaci z gry. I nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie jeden szczegół.
Promocja w 2022 roku
Jak najlepiej zareklamować grę? Twórcy tej produkcji wyszli z założenia, że trzeba przyciągać ludzi kobietami. Klip z promocją gry zyskał na TikToku ogromną popularność i trudno się dziwić.
Nikke nie jest jedyne, swego czasu w podobnym tonie reklamowano także chociażby CS:GO.
Dzisiaj to w miarę normalne, choć nadal budzi spore emocje wśród ludzi. Jedni uważają, że to w złym guście, inni się cieszą, prosząc o profil na OF.