w

Za co widzowie Friza coraz częściej krytykują Wersow? Kto z Ekipy ma najmniej lubiany Instagram?

Fot. youtu.be/rzY8O34YTM4

Trudno powiedzieć czy to przez ostatni film Wardęgi, czy może po prostu widzowie zaczęli to mocniej zauważać. O co chodzi?


Ostatnio Sylwester Wardęga nagrał materiał odnośnie Abstra i tego, jak w pewien sposób Friz “wykończył” tę grupę poprzez między innymi proponowanie o wiele niższych stawek reklamowych, niżeli te, które panowały na Youtube.

Od tamtego czasu na coraz większej ilości kanałów zaczęły się pojawiać zarzuty odnośnie tego, jakie produkty są reklamowane na filmach i w jakich sytuacjach. Widać to szczególnie pod ostatnim materiałem Wersow.

O co widzowie mają pretensje?

Tak naprawdę sprawa z reklamami w Ekipie zaczęła się jeszcze we wrześniu. Wiele osób zwracało wówczas uwagę na reklamę słuchawek Poczciwego Krzycha. Widzowie wspominali, że słuchawki mają być podróbkami “Aripodsów”, które w dodatku nie działają zbyt dobrze.

To jednak przeszło bez większego echa, oprócz kilku wpisów na Wykopie i komentarzy na Youtube/Instagramie. Zmieniło się to po filmie Wardęgi, który przypomniał wszystkim przeciek faktur na Youtube. Przypomnijmy, że Friz brał wówczas 20 tysięcy za materiał, za który Abstra policzyłoby sobie około 80 tysięcy złotych.

Widać, że ludzie zaczęli zwracać większą uwagę na to, co promowane jest w filmach na Youtube. I tak pod ostatnim filmem Wersow zaroiło się od komentarzy, które wprost krytykują sposób, w jaki dziewczyna Friza ma reklamować konkretne produkty.

Przykładowo Karolina pisze:

“Kocham to, że za każdym razem jak coś reklamujesz mówisz, że korzystasz z tego na co dzień, mimo ze przez 2 lata codziennych relacji np na insta nic z tych rzeczy wcześniej nie pokazywałaś.”

Ostatni odcinek to głównie komentarze związane z napojem energetycznym, który miał być sponsorem niespodzianki dla brata. Wersow wspomniała, że:

“Ja Blacka piję na co dzień, więc bardzo ucieszyłam się z tej współpracy, ponieważ jak wiecie, kawa czasami nie wystarcza i też nie mamy czasu, by wypić gorącą kawę, a szczególnie w upalne dni, kiedy jest po prostu ciepło i mamy ochotę napić się czegoś gazowanego, co nas po prostu pobudzi (…)”

Najbardziej widzom rzuciło się w oko zdanie odnośnie poprawiania kondycji i to właśnie o tej fragment miało pretensje najwięcej osób.

“(…) i zadba o naszą kondycję i też o nasz umysł (…)”

Napoje energetyczne nie są jakąś niesamowitą nowością, jeżeli chodzi o reklamy na Youtube. Dokładnie to samo robił w przeszłości chociażby Redbull. Teraz widać jednak, że tego typu lokowanie spotyka się ze sporą krytyką.

Nie dotyczy to tylko i wyłącznie jednego filmu. Instagramy Ekipy, szczególnie żeńskiej części często są krytykowane za to, w jaki sposób youtuberki je prowadzą. Dwa miesiące temu na jednej z grup na Facebooku powstało nawet głosowanie, w którym widzowie wybierali najmniej lubiany Instagram.

@Frizawka

Wówczas padło na Marcysię, właśnie ze względu na to, jak dużo reklam znajdowało się na jej profilu.

@Frizawka

Reklamy to nic złego, w końcu każdy chce zarabiać na swojej działalności. Widać jednak, ze widzowie coraz częściej podejmują temat tego, w jaki sposób polecane są produkty i jak często pojawiają się ich reklamy.