w

Opis patcha Valoranta 3.08 – Zmiany postępów, sklepu, społecznościowe i naprawy błędów

Nie ma wyważenia. Jest tylko Zuul.


Żaden agent nie ucierpiał podczas tworzenia patcha 3.08. Możecie podziękować deweloperom za te mniej szpanerskie, lecz niezmiernie ważne zmiany, które dziś zawitają do VALORANT. Odpowiedzi na zgłoszenia, ukryte poziomy kont i więcej poniżej.

ZMIANY SPOŁECZNOŚCIOWE

Regularne odpowiedzi na zgłoszenia.

  • Wasze zgłoszenia są ważne, a my chcemy, żebyście mieli tego świadomość! Od teraz będziemy was powiadamiać, jeśli podejmiemy działania dotyczące waszych zgłoszeń – niezależnie od tego, czy jesteście offline, czy nie.
  • Jeśli wasz klient będzie włączony, otrzymacie powiadomienie. Jeśli będziecie offline, bez obaw! Otrzymacie powiadomienie przy następnym uruchomieniu klienta.
    • Dzięki wam VALORANT jest bezpieczniejszym miejscem. Jesteśmy wam dozgonnie wdzięczni! Nie przestawajcie wysyłać zgłoszeń!

ZMIANY POSTĘPÓW

Personalizacja ramki poziomu.

  • Będziecie mogli używać dowolnej ramki poziomu konta, którą już odblokowaliście.
    • Dodaliśmy zakładkę do wyboru karty gracza.

Ukryj poziom konta.

  • Teraz możecie ukryć swój poziom konta, będąc w grze z osobami, które nie są waszymi znajomymi.
    • By ukryć poziom, wystarczy odznaczyć pole znajdujące się w zakładce ramki poziomu.

ZMIANY SKLEPU

Wyposażanie skórek broni.

  • Teraz możecie wyposażyć dowolny poziom skórki broni z wyjątkiem wersji, która domyślnie zawsze będzie ustawiana na najwyższy poziom skórki.

AKTUALIZACJE WYDAJNOŚCI

  • Ograniczono występowanie sytuacji, w których UI ulega unieważnieniu.
    • W praktyce oznacza to, że UI nie musi się tak często aktualizować, co zwiększa wydajność.
  • Zoptymalizowano HUD Toksycznej Chmury Viper w widoku pierwszoosobowym.
  • Zoptymalizowano HUD Gniazda Żmij Viper w widoku pierwszoosobowym.
  • Zoptymalizowano obliczanie związane z klipowaniem broni i umiejętności.
    • Przyłapaliście nas – ta zmiana pojawiła się w patchu 3.07.

FUNKCJE E-SPORTOWE

  • Trenerzy mogą teraz zmieniać graczy za pomocą skrótów klawiszowych.
    • Skróty klawiszowe 1-5 są widoczne w górnej części HUD-u od lewej do prawej.
  • Trenerzy będą mogli zobaczyć obraz w obrazie w górnej części HUD-u gracza. Funkcja ta wskaże, kogo dany trener ogląda.
  • Trenerzy dziedziczą ustawienia, dzięki którym mogą zobaczyć przypisania klawiszy graczy na minimapie, podobnie jak obserwatorzy.

BŁĘDY

Agenci

  • Zawory na rękawicach Viper pojawiają się teraz po właściwej stronie jej dłoni w trybie leworęcznym.

Bronie

  • Skórki broni powinny być teraz prawidłowo wyświetlane w grze.
    • Przez ostatnie tygodnie mogliście doświadczyć trochę dziwnych sytuacji ze skórkami w roli głównej. Zdarzało się to rzadko podczas gry na wolniejszym łączu ze względu na wydłużony czas ładowania.

Mapy

  • Atakujący w przejściu A na mapie Split mogli do tej pory słyszeć strzały z pochylni A w trakcie fazy zakupów – było to niezamierzone i naprawiliśmy ten błąd.
  • Ult Viper nie będzie się już błędnie pojawiać, gdy zostanie umieszczony na górze skrzyń znajdujących się na punkcie B na mapie Icebox.

Ogólne

  • Mogliście zauważyć, że po wielokrotnym strzeleniu w niektóre ściany pojawiała się oślepiająca kula – było to spowodowane nieskończonym kumulowaniem się efektu bloom i nie powinno się już zdarzać.
  • Obserwatorzy będą teraz widzieć sylwetki graczy przez bariery.

Wydajność

  • Naprawiono usterkę FPS, która mogła mieć miejsce po zniszczeniu Kuli Bariery.
  • Naprawiono usterki FPS związane z monitami wprowadzania.

System gry

  • Naprawiono błąd powodujący, że sygnalizowanie (Z) podczas rozbrajania mogło spowodować jego przerwanie.

Inne

  • Wykurzyliśmy wielkiego robala spod waszych łóżek.