Riot wysłuchał graczy i zaplanował kilka znaczących nowości, jeżeli chodzi o Valoranta.
Beta Valoranta kończy się już dzisiaj. W związku z tym pojawiają się dodatkowe informacje odnośnie tego, co czeka graczy w pełnej wersji gry. Przypomnijmy, że ta wyjdzie już 2 czerwca.
Część zmian dotyczy trybu rankingowego, a w szczególności najwyższej rangi, która w becie nosiła nazwę VALORANT.
Riot zmienia nazwę i nie tylko
Sean Szopiński ujawnił, że Riot chce zmienił nazwę. Początkowo deweloperom wydawało się, że to doskonały pomysł, by nazwać najwyższą możliwą rangę po prostu VALORANT. Natomiast twórcy zgadzają się, że jest to trochę mylące. W efekcie nazwa ulegnie zmianie na premierę. Niestety póki co nie wiadomo, jak będzie się nazywała.
„Co byłoby fajniejsze od wspinania się i zostania elitarnym VALORANT. Ale macie rację, to trochę mylące, dlatego zmienimy to na premierę”
Riot zdaje sobie sprawę również z innych problemów. W tym chociażby brak dodatkowego zajęcia po dotarciu do najwyższej rangi. To coś, na co uwagę zwracał między innymi Dafran, były profesjonalny gracz Overwatch.
Wiele osób potwierdzało, że przydałaby się dodatkowa zachęta do dalszej gry, gdyż zdobycie najwyższej rangi wcale nie jest takie niesamowicie trudne. Okazuje się, że Riot i w tym obszarze przygotował zmiany. Jak słyszymy, wygrywanie zawsze jest fajne, natomiast nie wiąże się z żadną nagrodą. Natomiast przegrane mogą prowadzić do straty rangi. To ma zostać zmienione.
„Jeśli chodzi o pokazywanie konkretnych ocen dla najlepszych graczy, jest to coś, o czym dużo rozmawialiśmy i ostatecznie stanie się częścią kompetytywnego ekosystemu Valorant ”- powiedział Szopinski
Nie wiadomo jednak konkretnie, kiedy ten ekosystem wejdzie w życie. Pamiętajmy, że Riot informował o lekkim przesunięciu uruchomienia rankedów względem bety. Także może to zająć nawet kilka tygodni.
Gracze mogą się spodziewać również innych zmian w przyszłości, pokroju dopracowania grafik reprezentujących konkretne rangi etc. Natomiast wydaje się to naturalnym procesem poprawiania elementów gry i interfejsu.