Valve uznało, że przesadziło ze smoke’iem. Mocno go znerfiono w Counter Strike 2
Nowa aktualizacja, jaka zawitała do CS2, mocno zmniejszyła chmurę, która pojawia się z rzucenia smoke’a.
Valve w przygotowaniu do premiery Counter Strike 2 cały czas coś zmienia. W większości przypadków są to małe rzeczy, wręcz niezauważalne dla przeciętnego gracza. W tym przypadku jest jednak inaczej.
Deweloperzy sprytnie to opisali jako delikatne dostosowania kształtu chmury, ale jest to naprawdę spora zmiana względem tego, do czego gracze mocno się przyzwyczaili w ciągu ostatnich kilku miesięcy.
To jest ta delikatna zmiana
Żeby zrozumieć, co Valve ma na myśli, wystarczy popatrzeć na proste porównanie. W tym momencie tak to wygląda bezpośrednio w CS:GO:
Tak wyglądało do niedawna w Counter Strike 2:
Teraz to się zmienia. Najwyraźniej Valve uznało, że wytwarzana chmura jest po prostu zbyt duża, zasłania za duży obszar.
Powiedzieć, że to mała zmiana – dość odważnie. Chmura jest znacznie mniejsza, choć wyższa. W pewnych sytuacjach będzie to więc mocny nerf, w innych być może nawet buff.