Reklama

Valve uznało, że przesadziło ze smoke’iem. Mocno go znerfiono w Counter Strike 2

Counter Strike

Reklama

Nowa aktualizacja, jaka zawitała do CS2, mocno zmniejszyła chmurę, która pojawia się z rzucenia smoke’a.


Valve w przygotowaniu do premiery Counter Strike 2 cały czas coś zmienia. W większości przypadków są to małe rzeczy, wręcz niezauważalne dla przeciętnego gracza. W tym przypadku jest jednak inaczej.

Deweloperzy sprytnie to opisali jako delikatne dostosowania kształtu chmury, ale jest to naprawdę spora zmiana względem tego, do czego gracze mocno się przyzwyczaili w ciągu ostatnich kilku miesięcy.

Reklama

To jest ta delikatna zmiana

Reklama

Żeby zrozumieć, co Valve ma na myśli, wystarczy popatrzeć na proste porównanie. W tym momencie tak to wygląda bezpośrednio w CS:GO:

Tak wyglądało do niedawna w Counter Strike 2:

Teraz to się zmienia. Najwyraźniej Valve uznało, że wytwarzana chmura jest po prostu zbyt duża, zasłania za duży obszar.

Powiedzieć, że to mała zmiana – dość odważnie. Chmura jest znacznie mniejsza, choć wyższa. W pewnych sytuacjach będzie to więc mocny nerf, w innych być może nawet buff.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej