Gra Minecraft Dungeons jest niezbalansowana, ale twórcom to nie przeszkadza
Jeden z twórców gry uważa, że grze niepotrzebny jest balans rozgrywki.
Jakiś czas temu wystartowała beta najnowszej produkcji twórców Minecrafta. Gracze mieli okazję przetestować grę Mojangu i dostrzegli oni, że z balansem gry coś jest nie tak. Jeden z pracowników studia postanowił odnieść się do tych słów i wyjaśnia on, dlaczego gra została stworzona w ten sposób.
Twórca na temat balansu w najnowszym dungeon crawlerze
Minecraft Dungeons nie jest oparte na klasach, więc build postaci jest w pełni bazowany na jej ekwipunku i enchantmentach. Każdy gracz może wyposażyć dowolny element ekwipunku, co często może prowadzić do sytuacji łamiących balans rozgrywki.
Cytując Davida Nisshagena, który wypowiada się o mocy niektórych enchantmentów, można stwierdzić, że twórcy doskonale zdaje sobie z tego sprawę i przyznają, że obecna sytuacja im się podoba.
Prawdopodobnie jest to niezbalansowane, ale nas to nie obchodzi, ponieważ rozgrywka sprawia więcej przyjemności.
Mówi tak, ponieważ Minecraft Dungeons nie jest grą PvP a PvE, więc gracze mogą szaleć z niezbalansowanymi buildami, dzięki czemu twórcy uważają, że bitwy stają się bardziej szalone i przyjemniejsze.
ZOBACZ – Minecraft: Snapshot 20w15a wprowadza nowy biom, blok z wieloma wariacjami i inne
W grze nie ma możliwości wytwarzania broni, więc wszystko opiera się na systemie zaklęć. Można znaleźć przedmioty, które są już zaczarowane, ale aby aktywować ich umiejętności, potrzebne jest doświadczenie za ukończenie lochów. Jeśli gracz znajdzie zaklętą broń, której chciałby używać, może on wymienić swoją starą na punkty zaklęć i wydać je na ulepszenie nowo znalezionego przedmiotu.