Biedronka zrobiła to na otwarciu Lidla. I to w tym upale
Otwiera się nowy Lidl, co robi Biedronka? Coś, na co byście nie wpadli. Ten pojedynek wszedł już na inny poziom.
Biedronka najwyraźniej wypatrzyła w tym swoją okazję. Najgorzej, że w ogóle jest obecnie po 30 stopni na dworze, a ktoś musi wykonywać tę pracę. Tzn. nie musi, ale jednak wykonuje.
O co chodzi? Lidl otworzył swój nowy sklep. Nic wielkiego, standardowe balony, pewnie jakieś promocje etc.
Co zrobiła Biedronka?
Co można zrobić oprócz puszczania reklam w telewizji na temat konkurencji? Przed Lidlem, w tym upale pojawiła się maskotka Biedronki. Poważnie. Miała ona namawiać klientów sieci Lidl do kupowania w Biedronce.
Ciężko w to uwierzyć, ale to się właśnie wydarzyło. Ludzie już nie robią nic oprócz po prostu śmiania się z obecnej sytuacji. Bo co tu innego robić.
Większość tych badań wskazuje, że ogólnie i Biedronka i Lidl korzystają na takiej sytuacji. O tych sklepach jest najgłośniej i to one zaczynają dominować wszystkie inne sieci. Nawet te naprawdę duże.
Trudno się temu dziwić. Biedronek i Lidlów jest coraz więcej, a inne sklepy jakby się gdzieś zatrzymywały w swojej ekspansji.