Reklama

Klienci UPC nauczyli się tego po problemach z internetem

Różne

Reklama

Ilość różnego rodzaju narzekania na UPC czy też obecnie bardziej Play jest naprawdę spora.


Trudno powiedzieć, jaka jest skala tych problemów z internetem w UPC, ale po różnych forach, grupach na Facebooku czy serwisach pokroju Wykopu widać, że co kilka dni ktoś ma jakiś faktyczny problem, głównie z internetem.

I tak problemów jest całkiem sporo. Tzn. głównie dotyczą one jednego – działania sieci. Albo się ona zrywa, albo przestaje działać, albo nagle wysłanie czegoś graniczy z cudem.

Reklama

Klienci nauczyli się jednej rzeczy

Reklama

Tak, jak widać po ogólnym nastawieniu ludzi, klienci zaczęli faktycznie mierzyć swój ruch i wysyłać do UPC reklamacje. Chodzi tutaj o reklamacje, które mogą poskutkować brakiem opłat za dany okres, w którym internet nie działał.

Problem w tym, że nie zawsze UPC to uznaje. Tzn. jak piszą inni użytkownicy, niekiedy na reklamację pojawia się odmowa.

Nie jest to więc takie proste. Napisanie reklamacji to moment, ale często udowodnienie problemów jest już pewnym wyzwaniem. Można nagrywać ekran telefonem, można śledzić ruch sieciowy etc.

Play samo pisze, co musi zawierać taka reklamacja. Najważniejsze jest uzasadnienie.

Jasne, że nie zawsze uda się odzyskać kasę, ale widać, że ludzie faktycznie zaczęli korzystać z opcji reklamacji, bowiem ich zgłoszenia niekoniecznie coś dawały. Samo Play nadal utrzymuje, że nie zauważono zwiększonych problemów z internetem i ogólnie usługami.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej