Lidl tak odpowiedział na reklamę SMS, którą zrobiła Biedronka
Wczoraj klienci Biedronki dostali dziwnie wyglądające SMS-y odnośnie promocji w porównaniu z Lidlem.
Biedronka już nawet nie ukrywa, że ma kosę z Lidlem. I tak wczoraj rozpoczęła się już kolejna wysyłka SMS-ów, które wprost uderzają w ceny, jakie można zobaczyć w Lidlu. Wiadomo było, że Lidl odpowie. Przypomnijmy, tak to wyglądało z perspektywy Biedronki:
Czy Lidl się przejął? Takie reklamy w dzisiejszych czasach działają odwrotnie do tego, co się zamierza. I w sumie więcej ludzi w mediach społecznościowych uznało, że zrobi w tym tygodniu zakupy w Lidlu.
Lidl odpowiedział Biedronce
Lidl odpowiedział między innymi na TT, gdzie zaśmiano się po prostu z reklamy, jaką zrobiła im sama Biedronka. Raczej nie należy się spodziewać niczego więcej, choć kto wie. Biedronka nie kuma, że czasy się zmieniły i takie praktyki nie są zbyt mile widziane.
Szczególnie że forma tego SMS-a jest napisana jakby w pośpiechu. Wygląda, jakby ktoś w ogóle nie pomyślał i po prostu wysłał sobie wiadomość. Z drugiej strony jest to niemożliwe. W końcu ktoś to musiał na samym końcu zaakceptować.
Większość komentarzy pod filmem jest pozytywnych w kierunku właśnie Lidla. Biedronce obrywa się za palety – klasyk.