Reklama

Play odpowiedział klientom UPC, ale nikt o tym nie ma pojęcia

Różne

Reklama

Klienci UPC niekoniecznie są zachwyceni nowym systemem, który pojawił się ze względu na przejęcie UPC przez Play. Co zabawne, Play odpowiedziało.


Play wprowadziło coś, co nazwało „Telewizją Nowej Generacji”. Sprowadza się to do tego, że kanały wybiera się za pomocą punktów. Ludziom od razu skojarzyło się ze starymi czasami, bo jednak jakby nie było, jest to w pewnym sensie „telewizja za punkty”.

Play najwyraźniej widzi, że ludzie mają co do tego wiele wątpliwości, dlatego próbuje kierować do klientów odpowiednią komunikację.

Reklama

Play niby się stara

Reklama

Dwa tygodnie temu zorganizowano specjalną transmisję na żywo, gdzie trzy osoby z Play odpowiadały na pytania. Nie słyszeliście o tym? To tak samo, jak większość klientów. Dzisiaj transmisja ta zebrała niesamowite 3,3 tysiąca odsłon.

https://youtu.be/e4PKM8dE3Uo

Czy padły tam jakieś niesamowite informacje? Raczej nie, choć jest jedna ciekawostka, jaką wyłapali użytkownicy Facebooka. Okazuje się, że nad tą telewizją na punkty cały zespół pracował przez… 9 miesięcy.

Pytanie: To były ciężkie miesiące pracy, Ile miesięcy ostatnich wam zajęło konfigurowanie wszystkiego?

Odpowiedź: Takiej czystej pracy, zespół był duży, to jest też ich zasługa. Powiedźmy 9 miesięcy takiej bitej pracy nad tymi różnymi koncepcjami. Bo tu nie mówimy tylko o jednej koncepcji, mówimy o kilku rzeczach.

9 miesięcy i wyszło rozwiązanie z punktami. No cóż. Najwidoczniej faktycznie było ono najlepsze.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej