Reklama

Rossmann ma swój viral. 29,99zł to na tyle tanio, że wszyscy testują

Różne

Reklama

29,99 zł to niewiele, jak na coś, co nagle przeszło po sieci takim viralem. Łatwo dostępne w Rossmannie.


Rossmann pewnie sam nie wie, dlaczego nagle jeden z produktów zaczął im tak masowo znikać z półek. Wszystko chyba zaczęło się na X, potem przeszło na TT i obecnie każdy mówi o jednym z szamponów.

Głównie korzystają kobiety, ale nie ma jakichś wielkich przeciwwskazań, by i mężczyźni próbowali. W ogóle u facetów włosy też są naprawdę ważne, ale to dopiero każdy się orientuje w konkretnym wieku.

Reklama

29,99 zł za to

Reklama

Jeden z szamponów stał się viralem tak po prostu. Masa ludzi zaczęła go polecać, inni dziwią się, że dopiero teraz.

Jak niewinny wpis mógł wywołać taką falę, by przeszła po innych platformach? Właśnie to jest magia klientów, którzy są po prostu klientami, a nie opłacanymi influ.

Żeby nie było tak kolorowo, to ponoć trudno bywa z wydobywaniem produktu z samej butelki.

Czyli te szampony zbierają głównie pozytywne opinie, natomiast odżywki już niekoniecznie. Lepiej kupić najpierw jedną rzecz, wytestować i dopiero ogarniać całą linię. Szkoda kasy na kupowanie wszystkich rodzajów od razu.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej