UPC potężnie oberwało przez dodatkową opłatę. Fajny bonus przestał mieć sens
Jakby UPC miało mało zamieszania z Play, to dochodzi teraz jeszcze jeden partner i jego dodatkowa opłata.
Tym razem to już może być podstawa do zerwania umowy, choć UPC na razie tego nie komentuje. Operator, podobnie jak inni, w tym Orange czy Canal+, sami nie wiedzą, co z tym fantem zrobić. Wszystko przez opłatę wprowadzoną przez partnera zewnętrznego.
O co tutaj chodzi? Wraz z telewizją czy Internetem UPC oferowało i nadal oferuje dodatkowe usługi, które mają zachęcić do kupienia. I tak jeden z bonusów, który do tej pory miał sens, nieco go traci.
Najpopularniejsze pakiety zawierały w sobie nie tyle HBO, ale i Netflixa. I to w nim pojawił się cały problem. Netflix oficjalnie już wprowadził dodatkową opłatę w wysokości 9,99 zł za każdego użytkownika. A UPC ma szczególny problem, bo nie ma jak nawet dodać kolejnej osoby.
Zrobiło się spore zamieszanie
Wszyscy jak jeden mąż odsyłają do rzecznika Netflixa. Wszystko dlatego, że w obecnej sytuacji nie da się nawet zapłacić. Netflix odciął się od partnerów trzecich w kwestii dodawania użytkowników i płacenia za nich. Ludzie więc utknęli i niekoniecznie jest co z tym zrobić.
A najprostszych słowach:
- Netflix wprowadził dodatkową opłatę w wysokości 9,99 zł.
- Opłata ta dotyczy wszystkich użytkowników „spoza gospodarstwa domowego”.
- Kim jest ktoś spoza? Córką, synem, dziewczyną, chłopakiem, który mieszka w innym miejscu. Obecnie Netflix wymusza coraz agresywniej płatności za każdą osobę, która z nami nie mieszka.
Opłata ta nie jest kosmiczna, ale powoduje dodatkowe problemy. Raz, że nie każdy chce płacić, a dwa, że poprzez ofertę UPC nawet nie da się tego zrobić. Co dalej? Netflix odpowiada, że to nie jego sprawa, operatorzy odsyłają do Netflixa, mówiąc, że nie są w stanie nic zrobić.
Pozostaje więc jak najdłużej odmawiać Netflixowi płatności, a na koniec zapewne założyć osobne konto już nie poprzez połączenie go z UPC. Tyle że wtedy oferta UPC nie jest już taka świetna, bo Netflix nam odpada.