w

Aktualizacja CS:GO wprowadza przełomowe zmiany na Dust 2, Trainie i Mirage’u

Deweloperzy przygotowali dla graczy duże zmiany na popularnych mapach


Valve w ostatnim czasie bardzo zainteresował się swoją produkcją, co byłoby zupełnie normalne, gdyby nie fakt, iż w przeszłości nawet profesjonalni zawodnicy twierdzili, że ekipa Gabe Newella nie interesuje się CSem.

Największych zmian doczekał się Mirage, Dust2 oraz Train

Zmiany jakie Valve postanowił wprowadzić do swojej gry są bardzo kluczowe pod względem taktycznym oraz strategicznym, ponieważ wprowadzają zupełnie nowe możliwości zarówno dla strony broniącej, jak i atakującej.

MAPY:

Cache:

  • Ulepszenia widoczności,
  • Optymalizacje,
  • Drobne poprawki błędów,
  • Zaktualizowano radar.

Studio:

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze nie otrzymywali obrażeń od wybuchu bomby,
  • Ulepszenia clippingu,
  • Poprawiona grafika ulic CT i T,
  • Poprawki drobnych błędów.

Train:

  • Otwarty skybox nad budynkiem dzielącym bombsite A i odnogę,
  • Ulepszenia widoczności,
  • Niewielkie poprawki błędów.

Dust2:

  • otwarto skybox od tuneli prowadzących na bombsite B.

Mirage:

  • Dodano możliwość skanowania AWP z pałacu do kąta będącego przy rusztowaniu na A,
  • Na midzie dodano ławkę, umożliwiającą skok do okna,
  • Rozszerzono przejście na mida od strony atakującej,
  • Obniżono wykończenie wokół balkonu na B,
  • Zablokowany został jump-peek ze środka bombsite’a B w stronę catwalka.

MISC:

  • Zwiększono rozmiar komunikatu informacyjnego dotyczącego transmisji HLTV, kontrolowanego przez nową komendę „tv_broadcast_server_info_message_size_kb”,
  • Dodano ustawienie spec_xray_dropped_defusers, w celu wyświetlania kontur xray na upuszczonych zestawach do rozbrajania,
  • Dodano ustawienie spec_xray_dropped_unoccluded, dzięki któremu upuszczone C4 i zestawy do rozbrajania będą się podświetlać,
  • Dodano ustawienie, dzięki któremu możemy ustawić dokładność liczb dostarczanych z API poprzez użycie poniższych kodów:
    “output” { “precision_time” “1”
    “precision_position” “2”
    “precision_vector” “2” }.

 

 

 

DołączObserwuj
Więcej z Counter Strike