Counter Strike 2 oficjalnie ogłoszony i pokazany. Wszystko, co trzeba wiedzieć
Nowa era Counter Strike zaczyna się tego lata.
Counter-Strike 2 stanowi największy skok technologiczny w historii serii, umożliwiając rozwój nowych funkcji i aktualizacji na kolejne lata.
Wszystkie nowe funkcje gry zostaną ujawnione podczas oficjalnej premiery tego lata, ale droga do Counter-Strike 2 rozpoczyna się dzisiaj w formie ograniczonych testów dla wybranych graczy CS:GO. W tym czasie na celowniku znajdzie się pewien podzbiór funkcji, by zidentyfikować i naprawić problemy przed globalnym wydaniem.
Counter-Strike 2 nadejdzie tego lata i będzie darmowym ulepszeniem do CS:GO, więc szykujcie wyposażenie, szlifujcie umiejętności i przygotujcie się na to, co na was czeka! Czytajcie dalej, by dowiedzieć się więcej o części funkcji ograniczonych testów Counter-Strike 2.
Dynamiczny Dym
Od teraz granaty dymne tworzą dynamiczne obiekty wolumetryczne, które współdziałają ze środowiskiem i reagują na oświetlenie, ostrzał i eksplozje. Dym może teraz wchodzić w interakcję z innymi zdarzeniami w grze, dzięki czemu powstają nowe możliwości rozgrywki. Pociski i granaty zaczepne mogą rozpraszać dym, by przelotnie oczyścić linię strzału lub zmniejszyć widoczność.
Tick Rate to przeszłość
Częstotliwość aktualizacji serwera (tzw. tick rate) nie ma już znaczenia podczas poruszania się, strzelania ani rzucania granatami. Do tej pory serwer sprawdzał stan świata gry w odrębnych odstępach czasowych, czyli „tyknięciach” zegara serwera. Aktualizacje zajmujące mniej niż jedno takie tyknięcie są sercem Counter-Strike 2 i dzięki tej architekturze serwery znają dokładny moment rozpoczęcia ruchu, wystrzału z broni czy też rzutu granatem. Dzięki temu, niezależnie od częstotliwości aktualizacji, wasze poruszanie się i strzelanie będzie równie płynne, a wasze granaty będą zawsze lądować w ten sam sposób.
Zmiany map
Przejrzyste, jaśniejsze, lepsze. Od ulepszeń po całkowite przeróbki – mapy są teraz bardziej przejrzyste, jaśniejsze i lepsze.
Całkowicie przerobione
Te mapy zostały w pełni przebudowane od podstaw z użyciem wszystkich nowych narzędzi i funkcji renderowania silnika Source 2.
PRZYKŁADOWA MAPA: OVERPASS
Ulepszone
Są to mapy wykorzystujące nowe oświetlenie silnika Source 2, w tym system renderowania oparty na fizyce tworzący realistyczne materiały, oświetlenie i odbicia.
PRZYKŁADOWA MAPA: NUKE
Sztandarowe
Klasyczne mapy o solidnych podstawach, których gracze mogą użyć, by ocenić zmiany w rozgrywce między CS:GO a Counter-Strike 2. Ulepszono na nich oświetlenie i widoczność postaci, ale poza tym pozostały one niezmienione.
Przedmioty w nowym świetle
Efekty wizualne w HD
Od interfejsu użytkownika aż po rozgrywkę – wszystkie efekty wizualne zostały stworzone na nowo.
Zaktualizowaliśmy wszystkie efekty wizualne w Counter-Strike 2. Dzięki oświetleniu i systemom cząsteczkowym na silniku Source 2 powstał zupełnie nowy wygląd i zachowanie wody, eksplozji, ognia, dymu, płomieni wylotowych, smug pocisków, efektów trafień i nie tylko.
Elementy wizualne w grze
Przerobiliśmy najistotniejsze efekty wizualne rozgrywki w Counter-Strike 2 z myślą o czytelności. Trafienia pocisków są łatwo widoczne z oddali, a rozbryzgi krwi z ran po trafieniach rozchodzące się w danym kierunku (które z czasem zanikają) dają wam więcej użytecznych informacji, gdy przemierzacie świat gry.
Efekty otoczenia
Doświadczcie całkowicie nowych eksplozji, ognia, światła bijącego z ładunków C4 i nie tylko. Dzięki silnikowi Source 2 i mocy nowoczesnego komputera do gier efekty otoczenia w Counter-Strike 2 wierniej odwzorowują rzeczywistość i są bardziej spójne.
Ulepszenia interfejsu
Interfejs w Counter-Strike 2 został całkowicie odświeżony, włączając w to nowe efekty wizualne w samej grze. Ulepszenia te nie tylko wyglądają dobrze, ale też informują graczy o istotnych wydarzeniach w grze.
Precyzyjny dźwięk
Zmodernizowany, zbalansowany i przestrzenny
Dźwięk w Counter-Strike 2 został poddany ponownej produkcji, by lepiej odzwierciedlał środowisko fizyczne, był bardziej wyrazisty i wyrażał więcej aspektów gry. Został również na nowo zbalansowany, by zapewnić graczom lepsze doznania słuchowe.
To jeszcze nie koniec
Podczas ograniczonych testów zostanie poddany ocenie jedynie podzbiór funkcji Counter-Strike 2, by możliwe było rozwiązanie większych problemów, nim nadejdzie lato. Ale to nie wszystko. Już za kilka miesięcy zdradzimy wam wszystkie szczegóły Counter-Strike 2 i wręcz nie możemy się doczekać tego momentu.