Jak nowa aktualizacja CSGO sprawiła, że Valve zepsuło 3 lata pracy jednego z graczy?
Jedna z ostatnich aktualizacji CS:GO zmieniła kilka bardzo ważnych rzeczy w mapach.
Tworzenie map do CS:GO zdecydowanie nie należy do najłatwiejszych. Szczególnie, gdy cały koncept lokacji opieracie na elemencie, który Valve postanawia nagle zmienić.
Tak było w przypadku mapy Insertion2, która powstaje już 3 lata i której twórca właśnie wspomniał, że Valve tak naprawdę pogrzebało jego pracę.
Jak Valve nieumyślnie zmarnowało 3 lata pracy?
Oskmos, twórca mapy Insertion wspomniał na swoim Twitterze, że najnowsza aktualizacja jest całkiem fajna, natomiast przy okazji wpływa na jego projekt tworzenia Insertion2. Mapa w końcu opiera się o mgłę, a to właśnie ją zmieniło ostatnio Valve.
Efekt? Mgła tak naprawdę nie ma już znaczenia, bo modele są widoczne praktycznie z każdej odległości. Jak czytamy, Valve powinno zaimplementować możliwość wyłączenia tak ostrej widoczności modeli dla twórców map.
W tym momencie faktycznie wygląda to dość zabawnie. Cały koncept Insertion opiera się właśnie o tą słaba widoczność i niesamowity klimat rozgrywki. Wielu graczy uważa wręcz, że to najlepsza mapa, jaka powstała do CS’a. Teraz granie na niej mija się tak naprawdę z celem.
Czy Valve jakoś zareaguje? Bardzo możliwe, że tak. W końcu w społeczności jest więcej takich osób, jak Oskmos, które proszą o dodatkowe możliwości „zarządzania widocznością”.