Jak wyglądałoby CSGO, gdyby Valve pobawiło się jedynie z kwestią oświetlenia? Możliwości są
Valve w CS:GO nigdy nie stawiało na jak najlepszą grafikę i trudno się dziwić. Gracze jednak pokazują, że nie trzeba wiele, by odmienić całkowicie wygląd gry.
Każdy na pewno kojarzy przykłady przenoszenia CS:GO z silnika Source na Unreal Engine 4. CS oczywiście wygląda wtedy znacznie lepiej, ale traci także na czytelności. Nie bez przyczyny Riot przy Valorancie skupił się na braku wielu elementów, które mogłyby rozpraszać.
W CS:GO jest podobnie, liczy się przede wszystkim przejrzystość map. Natomiast użytkownik Reddita „ThePedro004” pokazuje, że wcale nie trzeba nowego silnika, by produkcja Valve wyglądała o wiele lepiej.
Zmiana oświetlenia i jaki efekt
Wszystko polega tutaj na zmianie oświetlenia. Oczywiście gracze CS:GO najchętniej graliby na 640×480 i wszystkich ustawieniach na „niskie”, natomiast niektórzy preferują jednak też coś nieco więcej:
Prezentuje się to naprawdę dobrze, a to jedynie zmiany oświetlenia. Jest też wersja nie w pełnym słońcu, a o zachodzie. Dokładnie ten sam kadr prezentuje się następująco:
Oczywiście to wszystko tylko propozycje, które zapewne nie zostaną zrealizowane. Zmiany oświetlenia zdecydowanie nie są priorytetem, to jedynie prezentacja możliwości i nic więcej.