Analityk CS:GO podczas turnieju idealnie pocisnął Valve za stworzenie skórek postaci
Sean Gares, jeden z analityków CS:GO podczas Esports Championship Series Season 8 pocisnął Valve w zabawny sposób.
Razem z operacją Shattered Web, do CS:GO wprowadzono wiele nowości, w tym także skórki do postaci. Początkowo zostały one bardzo miło przyjęte. Z czasem okazało się jednak, że powodują sporo problemów.
Nowe skiny postaci zmieniając modele wpływają bardzo mocno na widoczność postaci.
„Jak widzicie ubrałem swojego nowego skina”
W związku z problemami z widocznością, skórki zostały zakazane na większości turniejów. Sean Gares postanowił pokazać, w jaki sposób działają obecnie skiny.
Podczas swojej analizy zażartował, że właśnie użył swojego nowego skina. W rzeczywistości nie było go po prostu przy biurku.
Valve aktywnie pracuje nad poprawą widoczności, natomiast na ten moment na niewiele się to zdaje. Ostatnia aktualizacja niby poprawiła tekstury, ale ostatecznie gracze nie zauważyli znacznej poprawy.