Nikt nie zauważył, że od 2019 roku kroki w CSGO są kompletnie zepsute
Jeden z graczy zwrócił uwagę społeczności na kwestię kroków. Te mają być zepsute już od naprawdę długiego czasu.
Kroki są jedną z najważniejszych rzeczy w grach kompetytywnych. To one podpowiadają, gdzie są przeciwnicy i co aktualnie mogą robić. W CS:GO mają jeszcze większe znaczenie. Brzmią one inaczej w zależności od powierzchni, po jakiej porusza się postać.
Inaczej brzmią kroki w tunelu czy na metalowej posadzce, a inaczej na otwartej przestrzeni. Ale czy na pewno?
Kroki są popsute od 2019 roku
Użytkownik Reddita o nicku „birkir” stworzył temat, w którym dokładnie pokazuje, na czym polegają „zepsute kroki”. Okazuje się, że od 2019 roku dźwięki nie różnią się kompletnie bez względu na to, po jakiej powierzchni porusza się postać.
Szybko okazało się, że ten błąd zgłaszano jeszcze w 2019 roku, natomiast kompletnie przeszedł on niezauważony. Niepubliczny film zdobył jedynie 600 wyświetleń i praktycznie nikogo nie zainteresował.
Co innego kompilacja już bezpośrednio na Reddicie, która została przedstawiona bardziej bezpośrednio i bez ogródek.
Gracze komentują, że bardzo często problemy z różnymi dźwiękami pojawiają się przy okazji problemów z połączeniem. Utrata nawet 1% pakietów często sprawia, że ładunek nie wydaje żadnych dźwięków, kroków kompletnie nie słychać, a to samo dzieje się ze strzałami.
Temat odnośnie błędu staje się coraz popularniejszy i coraz więcej osób zaczyna to dostrzegać. Można więc mieć pewność, że Valve w końcu to zauważy i już wkrótce problem zostanie naprawiony.