Nowa aktualizacja wnosi do CSGO nową skrzynkę, zmiany kosmetyczne i poprawki w mapach
Reklama
Do CSGO trafia kolejna aktualizacja. Tym razem dodaje ona nowe skórki do broni i poprawki w mapach.
Reklama
Deweloperzy Valve postanowili wprowadzić do Counter-Strike’a: Global Offensive kolejną aktualizację, która obejmuje przede wszystkim skiny do broni oraz poprawki na Swamp, Mutiny oraz Anubis. Zmiany te mają przede wszystkim zwiększyć wydajność na tych polach walki i pomóc w ich ładowaniu.
Jeśli mowa o skórkach do broni, to Valve przygotowało dla swoich graczy Fracture Collection. Jest to skrzynka zawierająca 17 nowych skinów. Możemy się zapoznać z nimi w tym artykule.
Co dokładnie zmieniło się wraz z dzisiejszą aktualizacją?
Poniżej można zobaczyć pełną listę zmian, jakie weszły do gry w ramach dzisiejszej aktualizacji:
Reklama
Skrzynia Fracture:
- wprowadzamy Skrzynię Fracture zawierającą 17 stworzonych przez członków społeczności skórek do broni oraz noże Shattered Web jako unikatowe przedmioty specjalne
Mapy:
- Anubis:
- poprawiono clipping, stitching i błędy związane z niewidzialnymi powierzchniami,
- naprawiono możliwość dostrzeżenia wrogów przez ścianę w pobliżu mostu,
- usunięto cień palmy na moście,
- naprawiono skanowanie na głównej drodze na B,
- naprawiono broń spadającą ze schodów i innych części podłogi,
- przywrócono okna do granatów na B,
- nowy wygląd podwójnych drzwi na midzie,
- inne, niewielkie poprawki
- Mutiny:
- Optymalizacja
- znaczna poprawa wydajności we wszystkich obszarach mapy
- dostosowana odległość zanikania, w celu poprawienia wydajności
- dodano więcej elementów pomijania/podpowiedzi, aby oddzielić niektóre visleaves,
- dodano model bluszczu, aby poprawić wydajność, gdy renderowanych jest kilka w jednym momencie.
- Rozgrywka:
- obniżono część ściany na A
- zmodyfikowano formację kamienną na drodze od strony terrorystów prowadzącej na A
- dodano osłonę na wyjściu ze środka do łącznika na A,
- usunięto osłonę na wyjściu ze środka do łącznika na A,
- usunięto osłonę przy bocznej ścieżce w pobliżu tylnej części A,
- poprawiono pozycję zasłony na catwalku,
- poprawiono pozycję zasłony na drodze po stronie terro do dolnego A,
- podniesiono wysokość clippingu sufitu wokół A i drogi od strony CT do A, umożliwiając graczom wejście na ścianę na A,
- podwyższono wysokość clippingu wokół wejścia CT do B,
- dostosowano pozycję pojawiania się podczas deathmatchu w pobliżu A.
- MISC:
- poprawiono oświetlenie, aby zapewnić lepszy kontrast wizualny,
- naprawiono migotanie licznych rekwizytów na mapie,
- usunięto cienie dla niektórych modeli liści,
- naprawiono niektóre brakujące tekstury,
- naprawiono modele unoszące się na mapie, jak okna, lampy itp.
- poprawiono clipping drewnianych słupów w doku,
- poprawiono clipping kamienia na drodze od strony terro prowadzącej do górnego A,
- wyeliminowano kilka miejsc, w których mogła utknąć bomba,
- bomba teleportuje się teraz na suchy ląd, jesli gracz upuści ją stojąc na małej łodzi,
- dodano wiele resetów bomby wokół A, B i doku,
- naprawiono źle obrócony model plandeki w doku,
- usunięto listowie ze ściany na A,
- poprawiono mapę skarbu na spawnie terro, by miała dokładniejszą nazwę
- zaktualizowano rzut z góry.
- Optymalizacja
- Swamp:
- Główne zmiany:
- mapa ma więcej FPS-ów,
- zmieniono materiał wodny,
- rozjaśniono mapę w niektórych miejscach,
- zaktualizowano radar,
- naprawiono problem z clippingiem.
- Mid:
- zamknięto róg w pobliżu starych pił przy zapleczu,
- wykonano wnękę w ścianie przy wejściu T.
- BS B:
- rozjaśniono tło w rogu przy wejściu T.
- Spawn T:
- pozbyto się luki, w której mogła utknąć broń.
- Główne zmiany:
- Sieć:
- wiele ulepszeń protokołu sieciowego SDR:
- ulepszona logika wybory routingu SDR,
- naprawiono brak możliwości ponownego wykorzystania sesji sieciowych SDR po wygaśnięciu,
- poprawiono stabilność.
- wiele ulepszeń protokołu sieciowego SDR:
- MISC:
- zaktualizowano film głównego menu dla Mutiny,
- naprawiono parę błędów powiązanych z VPK,
- opcja uruchamiania -untrusted od teraz nie jest wspierana.
Reklama